Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 For all del, han får nok helt sikkert nok mat. han legger godt på seg og sover 5-6 timer i strekk på natten. Men likevel, puppene er temmelig slukne i forhold til hvordan det var den første måneden. Nå kan det gå 12 timer uten å amme èn pupp og den er likevel ikke sprengt. Er litt engstelig for at melken skal forsvinne... Han er 7 uker forresten...
På'n igjen! Skrevet 31. august 2009 #2 Skrevet 31. august 2009 Etterhvert vil melkeproduksjonen tilpasse seg barnets behov. Dersom vektøkningen er bra er det ikke noe å bekymre seg for!
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #3 Skrevet 3. september 2009 Jeg har også en jente som sover lenge i ett strekk om natta, og ikke har bedt om mat så veldig ofte om dagen heller. Jeg har vært så sikker på at jeg hadde masse melk fordi hun har lagt på seg fint. Men de siste dagene har hun gråti på kveldene, og først nå skjønner jeg at hun er sulten. Har ikke hatt behov for ammeinnlegg i det siste, og når jeg ser på vektøkningen hennes har den også bremset litt de siste ukene. Har nok sakte fått litt mindre produksjon, og nå vil jeg jo gjøre alt for å øke. Er visst viktig å amme om natta, men vi var så slitne etter skriking i går, så begge sov fra tolv til 7.... Iiiiik, jeg skulle jo amme minst en gang. Prøver å pumpe, men kommer så lite. Blir frista til å gi litt tillegg, men er så redd det skal ødelegge for oss. Så mitt tips til deg er å følge godt med, ikke vær så selvsikker som det jeg var, for plutselig så sitter jeg der med lite melk. Jeg vet jo at det er normalt, men jeg vil øke produksjonen fort slik at jeg slipper å ha en gråtende unge jeg ikke har mat til..... Den verste følelsen jeg har hatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå