Gå til innhold

vil ikke tråkke noen på tærne her men.....

Anbefalte innlegg

er ganske mange som ikke har laget seg profil eller skrevet noe som helst om seg selv og sin historie mot veien hit osv...

skjønner jo at enkelte kanskje ikke vil dele alt da men personlig syns jeg det er så greit å klikke på nicket og lese litt om hver enkelt istedefor å spørre om samma ting og sp mål om igjen og om igjen hehehe...

jeg er av den glemske typen skjønner dere:)) *surrehue*

Fortsetter under...

Annonse

ja sant det turva ikke lett å holde styr på alle sine historier og negative positive avbrutte forsøk osv...

bjørnen collargol: mente du at andre brukere kunne logge inn på din profil feks?:(( det hørtes jo ikke kjekt ut...men jeg legger ikke ut bilder..kanskje ett lite ett av lille nussselige babyen som snart SKAL komme hehehehehe:))

Gjest Bjørnen Collargol

Ja det har faktisk vært et par episoder med slikt :-(

Den ene var ei som skulle logge seg på og var da plutselig inne på en helt annen bruker...

Det andre var en/ei som faktisk kom inn på moderator og drev og endret tekster i innlegg og overskrifter på innlegg, spes på skravle.

Jeg har blitt mere reservert til å være her inne og har tatt bort alle oppl jeg har kunnet inne på mitt brukernavn som jeg har kunnet slik at jeg ikke kan bli gjenkjent dersom noen skal komme inn på min bruker.

MEN det jeg har lagt ut nå er det ikke så farlig med :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...