Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi prøver å bli gravide, vi er enige om det begge to, selv det er jeg som er mest ivrig..;)

Men det er en ting som bekymrer meg..

Noen ganger når vi har sex, så merker jeg ikke til at det kommer sperm ut igjen..noen ganger merker man det jo veldig godt..men altså nå har det vært noen ganger der jeg ikke merker noe til det..

Da begynner jeg å lure på om han faker..??Jeg har spurt han om det, men han sier at det gjør han ikke..

Det jeg lurer på er om noen har opplevd det samme..??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannfolka kan spytte ut to-tre ss. eller to dråper... Alt etter form, tid siden sist utløsning, mat o.s.v. Bare å slappe av. Det kommer nok ut noen travere uansett om ikkje du merke så masse.

Skrevet

Klart han kan fake, gutter gjør jo det innimellom de også - kanskje særlig hvis de føler veldig press på seg (som f.eks å skulle gjøre noen gravid, større press opplever vel neppe mannfolka noensinne i livet)

MEN:

Det er jo ikke hver gang det kommer like mye væske, så hvis dere har veldig hyppig sex så manker vel "satsene" innimellom ?

Opplever innimellom at det ikke renner like ille når man reiser seg, og da er det vel derfor...men kjenner på en måte at ehm...min fuktighet og den fuktigheten han legger igjen, har ulik konsistens på en måte...hvis du skjønner hva jeg mener ?

Skrevet

Jeg har aldri opplevd annet enn en skikkelig ladning, så her renner det ut hver gang. hehe, er liksom ikke noe tvil for å si det sånn.

Skrevet

Jeg må bare komme med en liten kommentar;

jeg må flire når jeg leser spørsmål og svar her på BIM. Vi kommer med så mange detaljerte spørsmål og svar, men alle(nesten) unnskylder seg litt for detaljene sine.. jeg gjør det selv også- så det er ikke kritikk :)

men må smile av oss - vi titter på dopapir, vi kjenner og drar i utflod og slim, vi tisser på pinner... er det rart vi blir litt smårare :D

jeg er enig med 68mamma, selvfølgelig kan han fake, men det er også veldig varierende hvor mye som kommer. Min mann har selv lurt på om han selv faker noen ganger - han syns det kommer så lite. Han selv syns det kommer alt for lite ;) men det er så mye som spiller inn på mengden, så det er nok ikke noe å bekymre seg over - så lenge dere begge to er veldig innstilt på å prøve å bli gravide.

lykke til til oss alle :D

Skrevet

Bare for å presisere :

Mengde sæd i utløsningen har ingenting å si for antall sædceller altså !

Det kommer like mange svømmere i en liten dose som i en real oversvømmelse :-)

(men man klarer ikke produsere uhemmede mengder av væske til enhver tid av dette stoffet de kommer ut i)

Skrevet

Takk for svar og synspunkter..;)

Ja, jeg får bare stole på at han ikke faker..og at det er andre ting som gjør at man ikke alltid merker at det kommer noe ut igjen..;)

Jepp "vårbarnet" vi spør om mye rart, og vi blir litt spå sprøe..tihi..-intime detaljer som vi ikke snakker med så mange andre om..;)

Og her kommer en til..Jeg leste tidligere idag at hvis livmor tappen var veldig åpen, så kom det ikke like mye sperm ut som om den var lukket..!! Og dermed måtte jeg jo inn å kjenne, og joda den var mye mere åpen enn jeg noen ganger har kjent den før..;) så får jeg bare håpe at det er derfor det ikke har kommet noe ut igjen..-kansje de der inne ett sted og ikke kommer seg ut igjen..ha..ha..ha:)

Men, samtididig..-det som kommer inn skal vel ut..

Skrevet

Har det slik med min mann ca annenhver-tredjehver gang han kommer. Han sier selv han kom litt. Men kommer ingenting ut. Har og lurt på dette. vi har sex gj.snittlig 3 hver dag.

Skrevet

Vi har også sex ca hver 2. eller 3.dag..

Har spurt han flere ganger..men han sier at går for han..-men det plager meg og jeg lurer på om jeg må spørre en gang til..men vil jo ikke mase heller..:(

Men tidligere-når vi ikke prøvde å bli gravid, da hoppet han av i svingen og da kom det alltid en del ut..men så hadde vi ikke sex like ofte heller da, så kansje han fikk spart seg litt opp da..;)

Skrevet

Ja det lurer jeg og på. Kommer alltid mer når det har gått noen dager. Blir utrolig forvirret og stresset i perioden rundt el,hvis det ikke kommer noe. Men får jo håpe det kommer inn noen dråper iallefall.

Skrevet

Menn kan også få orgasme uten utløsning (og utløsning uten orgasme...). Disse to henger i utgangspunktet ikke sammen, men skjer jo som regel samtidig da. Men hvis det ikke kommer noen ting ut, og han sier han har fått orgasme er det antakelig det som har skjedd...

Skrevet

Jeg har hørt at når livmortappen er åpen og slimet rundt tynnere og lettere gjennomtrengelig (altså ved eggløsning) kommer spermen lenger opp, og renner ikke like lett ut igjen.

Jeg merker dette veldig godt rundt eggløsning. Da kan jeg gå rundt like etterpå uten at noe kommer ut, og noen ganger kommer det en liten dose ut noen timer etterpå, eller dagen etter.

På andre dager i syklussen renner det imidlertid ut i strie strømmer hvis jeg ikke passer på.

Skrevet

Aldri opplevd INGENTING. Har hatt meg noen runder siste 15 åra...

Skrevet

Hmm, jeg måtte spørre han igjen igår..det passet liksom så bra, fordi han spurte om jeg syntes det var deilg dagen før..og det var det;)

Så jeg spurte om det var deilig for han også..og fortalte da at jeg var litt bekymret fodi det ikke kom noe sperm ut igjen..Og jeg spurte om det ikke hadde gått for han. Han syntes det var rart for det gikk for han hver gang..

Jeg må vel lokke han i senga i kveld, å se hva som skjer..;)

Er det noen andre som har opplevd at det ikke skommer sperm ut igjen..?

Skrevet

Hos min mann kommer det mye uansett, også om vi har daglig sex, så dette kjenner jeg ikke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...