Gå til innhold

Informasjon om gjenbruk av tester :))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aaaalt skal prøves. Kan informere om at en cb (ikke dig) ikke vil kunne brukes to ganger. Vet man ikke skal det men måtte teste. Testet med 10 min mellomrom mens testen enda var "fersk" først da med ei som ikke var gravid og så meg som var gravid. Så det ble sugd opp mer urin i vinduet og det ble mørkere liksom, men kom ikke opp noen hcg-strek.

Så vet man det!!

Man kan heller ikke tisse på nytt på en cb dig. Har den sluttet å lyse gravid vil den ikke lyse gravid igjen.

Så vet man det!!

Demonterer mean cb.dig vil man på "ikke gravid" kunne finne to streker, den ene mye svakere. Man vil og på en "gravid" kunne finne mye svakere på teststrek. De kan se tilnærmet like ut, men slår ut forskjellig. Derfor, la vær å demontere cb.dig, du blir ikke klokere.

Så vet man det!!

Og siden alt skal prøves kan jeg informere om at skal man kjøre plumbotesten så må man bruke den med pulver. Plumbo Gel funker ikke. Men fikk veldig klart piss da;)

Så vet man det!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjekt å vite:) Men hva mener du med plumbo-testen? Mulig jeg er uviten men;)

Skrevet

Takk for informasjonen. Går det bra med deg? Lurer på hva den plumbotesten er, og hva den går ut på. Står så mange skriv om det her. Klem

Skrevet

Hehe, lo godt nå ja....godt å høre at man ikke er alene om å demontere og *kremt* gjenbruke tester...!

Ja, hva er plumbotesten?? :)

Skrevet

Fantastisk innlegg !!!!

Jeg må holde meg for munnen for å ikke le høyt - er på jobb :-)

Tusen takk !!

Skrevet

plumbotesten e vel en måte å sjekke kjønnet på barnet tror eg..hehe. Leste litt om det her og hvis det blei sånn og sånn farge på urinen med plumbo oppi, så var det enten jente eller gutt, alt etter fargen.. Hehe..Alt som går an!

Skrevet

Plumbotesten er visst å tilsette 2 ts Plumbo i et syltetøyglass med urin. Blå/grønne kalde farger etter en halvtimes tid tyder på jente, og brun/røde varme farger skal være tegn på gutt...;)

Anbefaler at mannen tilsetter plumboen og håndterer denne, da det utvikles svært giftige gasser!!! + gjør det ute!

Skrevet

Om det går bra med meg? Selvfølgelig:) Har og bestilt meg Intelgender. ALT skal prøves:D Moro da. Herregud å dum jeg følte meg da jeg overtok tissepinnen! Virket som en kul ide, men da man stod der å så på hverandre med pinnen mellom seg...jaja alt skal no prøves.

(var faktisk ei her inne som er tisser nr. 1 men hun får gi seg til kjenne selv isåfall;) )

Jepp, det er plumbotest. Og man MÅ ikke ta magadrag i det man heller oppi da.går an å sette på bord ute, helle i og sette seg på huk og røre mens man holder pust og gå inn. Leses av etter ca 30 min.

Skal oppdatere etterhvert som mer prøves ut. Kom gjerne med forslag:D Er det noe dere lurer på? Molle tester det ut-hahaha..jeje går sm og kjeder meg.

Skrevet

Kan tro vi flira...

Ingen forslag altså? Her stiller man seg selv og evt pisset sitt til disp...hmmm

Skrevet

Jeg aaaaaaaaaaaaner virkelig ikke hvem den andre kan ha vært altså!!! ;)

Skrevet

nei ikke jeg heller....

hehehe glemte kjøpe plumbopulver i dag da! Hørt av noen her at bør tas etter uke 15. Så da må jeg jo teste både før og etter uke 15:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...