Carina har to små gull Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 Våknet opp idag med skikkelig halsvonde. Klarte ikke snakke i morges og de jeg ringte på jobb sjønte nesten ikke hva jeg så. Legesekretæren på legekontoret tror jeg har halsebetennelse og må på antibiotika... blæh... Håper virkelig ikke dette skal ødelegge eggløsinga som jeg tror starta igår... Syntes litt synd i meg selv idag ja.....
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 31. august 2009 #2 Skrevet 31. august 2009 Dakkars deg.......ovrsender en god bedringsklem:)
*shehasmyheart* Skrevet 31. august 2009 #3 Skrevet 31. august 2009 Huff:( God bedring! Håper du blir fort frisk igjen! Skjønner frustrasjonen din. Håper det går bra. Har ingen kunnskap om hva antibiotika gjør med kroppen dessverre. Men om du orker, så ikke la vær å prøve;) Klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 31. august 2009 #4 Skrevet 31. august 2009 Hei på deg. Høres ikke mye godt ut. Antibiotika skal ikke gå ut over eggløsninga,det fikk iallefall jeg beskjed om. God bedring. Trøste klem
Carina har to små gull Skrevet 31. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 31. august 2009 takk for det Var ikke noen halsebetennelse. Gikk nok noen dager også var jeg bra igjen. Ble sykemeldt i noen dager for å komme meg litt igjen. Tenkte først jeghadde fått nøffnøff sjuka, men det hadde jeg heller ikke. Heldigvis for det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå