~\/ero~ Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 Jeg lurer på hvordan tiden etter operasjonen har vært for dere fysisk. Det er nå 3 uker siden jeg ble operert. Jeg blødde veldig lite etter operasjonen, blødde i kanskje tre dager. I den tiden kunne jeg nok ha brukt samme truseinnlegg hvis jeg hadde villet. Har ikke hatt noen etter det. Såret (fikk et snitt ved trusekanten) var ømt inntill to uker etter. Nå har jeg fått noen kuler i såret, som gjør litt vondt hvis jeg trykker lett på de. Har også hatt noen blåmerker ved såret. Har siden operasjonen vært trøtt, kvalm og svimmel. Men det som bekymrer meg mest er at jeg har stikkninger i underlivet som stråler nedover beinet, på den siden jeg var gravid. Eggleder ble ikke fjernet. Kjennes også ut som om hele underlivet skal falle ut til tider når jeg får slike smerter. Har også noen lignende menssmerter til tider, på begge sider. Så har jeg smerter oppe ved ribbbeina. Vet ikke om dette er normalt, så ønsker å høre hvordan dere opplevde tiden etter. Har ringt legen, men har ikke fått time før uti oktober. Så lenge å vente på svar. Sikkert ikke noe farlig, for da hadde jeg nok kommet inn på dagen. Men blir litt bekymret.
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 31. august 2009 #2 Skrevet 31. august 2009 hei. opplevde exu i april 08, fjernet da hø eggleder pga skade, var da 7 uker på vei. Jeg blødde nok ihvertfall 1 uke etter operasjonen og kjente meget godt at dem hadde drevet å rotet i magen på meg, men jeg kan ikke huske at jeg hadde slike smerter som det du beskriver... Sårene mine, ett ved trusekanten, ett på venstre side og i navlen grodde helt fint, uten problemer. Hadde jeg vært deg, hadde jeg maset litt mer og fått kommet inn kjappere, det er så vondt å gå å lure og være bekymret. Lykke til
~\/ero~ Skrevet 31. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2009 Godt å høre at alt har gått fint etter operasjonen. Jeg får vel prøve å ringe legen igjen. Det er litt ubehagelig med slik stikkninger i underlivet. Har heller ikke vært noe særlig flink til å ta det med ro etter operasjonen. Har en sønn på 2år som krever sitt, og var på jobb igjen 2 uker etter operasjonen( jobber med barn som krever litt ekstra). Så har ikke fått noe særlig tid til å slappe av. tok det lang tid før du fikk tilbake mensen? Og når begynte dere å prøve igjen?
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 31. august 2009 #4 Skrevet 31. august 2009 kan ikke helt huske når jeg fikk tilbake mensen etter operasjonen,men den var og er fortsatt regelmessig på 28dager. Var redd hele syklusen min blei helt rar,men d blei den heldigvis ikke Vi er prøvere fortsatt,ingen klaff siden operasjonen. Vi begynte vel ca 2 mnd etter operasjonen å prøve igjen. Ville være sikker på at kroppen var i rute igjen Skal til jordmor i morgen,hun vil henvise oss til videre undersøkelser i Tr.heim. Er ikke helt fornøyd med hjelpen i fylket vårt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå