★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 noen andre som er omtrent eller like langt?denne spray perioden har vært ett slit på både meg og sambo...har vært så mye lei meg og selvbilde har falt i takt med regnet omtrent:(( følelsesmessig vrak med andr ord!! men sambo er fantastisk!tkunne ikke funnet e bedre mann...*elsker mannen sin* men sprøytene skal visst bedre de ekle tingene sprayen forårsaker og det skal bli godt å bli litt mer "normal" igjen... skal på ul fredag11 sept.og forhåpentligvis er jge klar til uttak mandag 14:)) forstår ikke heelt dette med dosene altså det står på resepten puregon inj.900 IE og en puregon300 IE men på planen jeg har fått står det 225 IE...er 900 og 300 styrken på inj.og det er pennen som skal skrues til 225 da?*hmmm*** skal også ha 40mg klexane og pregnyl 5000 IE istede for ovitrelle...skulle prøve pregnyl istede pga at jeg begynte å blø på rd 10 sist...noen som kjenner til denne? ellers blir det cyclogest stikkpille a 400mg hver morgen og kveld fra egguthentingsdagen.. nå gleder jeg meg bare til å ruge:))jepp...kanskje ikke så veeeldig interrssant dette men en liten oppdatering fra meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå