Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Er det noen som har testet positivt ved ca 3+3? Eller er det for tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan kanskje gå an hvis man har EL ekstremt tidlig i syklusen ?

Typ rett etter mensen, eller samtidig med mensen ?

Skrevet

Er ikke så tidlig det. Står på cb pakka at var det 60% a? eller 50%? Som kan teste pos 4 dager før forventet.

Jeg testet pos 3+4. (prøvde ikke teste før da) Fikk svak strek på morgenurin. Fikk utslag på el-test og cb digital samme dagen og da ikke med morgenurin.

Er det flerlinger er det vanlig å kunne teste tidligere for det produseres jo mer hcg...

Ville nå likevel ventet til 3+5. Du blir ikke noe mindre gravid på to dager, og sparer deg kanskje en test;)

Skrevet

jeg testet positivt 3+3. Hadde e.l 14 dager etter første mensdag :)

Skrevet

Ja jeg har testet meg positivt da jeg var 3+3 uker på vei. Jeg trodde at det var tidlig, men det viste seg at noen har testet seg positivt 3+0.

Har du test positivt?

Skrevet

jeg testet positivt 3+3 ved forrige svangerskap- fullt mulig;) jeg hadde el på dag 14 i syklusen. denne gangen testet jeg positivt 3+5.

Skrevet

Æsj,jeg var dum nok til å teste nå...neg:-(! Får håpe at det bare er for tidlig enda. Tester igjen om noen dager.

Dette blir evt mitt 3 barn. Synes jeg husker at det var rundt disse tider jeg testet pos da. Men jeg kan jo husker feil. 3+3 er jo tidlig, så det er enda håp:-))

Takker for svar jenter!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...