M@mm@ :-) til to!♥ ♥ ♥ ♥ Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 .... som man får kjøpt på apotek? Clear Blue er jo så dyr.... Jeg har testet med en Clear Blue digital i 7 dager nå, men ikke fått positiv for eggløsning. Så jeg vil jo gjerne fortsette å teste, men har ikke veldig lyst til å måtte kjøpe den dyre clear blue en gang til. Og jeg trenger den jo egentlig i dag.... så da holder det ikke å bestille på nett.... Noen som har noen tips?
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 31. august 2009 #2 Skrevet 31. august 2009 Trodde dei hadde sånne vanlige tester i tillegg til dei digitale....trooodde eg da.. Hadde spurt på apoteket hadde eg vært deg. E litt varierende fra sted til sted og fra kjede til kjede..
barney Skrevet 31. august 2009 #3 Skrevet 31. august 2009 Heisan - titter innom fra 2. trimester. Da vi forsøkte å bli gravide så brukte jeg EL tester fra www.billigetester.no den aller billigste varianten som er stripsene, de funket som bare det! De kommer iløpet av et par dager i posten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå