Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er nylig blitt befruktet via prøverør for første gang, og skal teste meg på torsdag, veldig spennende! Hvis jeg tester positivt og alt er bra, er jeg urolig for hvorvidt det er abortfremkallende å ha samleie fremover? Det blir jo gjerne støtet hardt opp mot livmor. Selv om kjæresten min ville være svært forsiktig, vil jeg allikevel heller unngått å ha samleie hvis det på noen måte er risikofyllt.. Noen som har kloke råd til meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du føler deg usikker og utrygg en første tiden så vent da vel. Mye mer til sex enn bare samleie;) Og...menn takker sjelden nei til andre varianter å bli tilfredsstilt på..hehe.

Det skal være helt trygt å ha samleie. Jeg ble frarådet det når jeg hadde blødninger. Da for et par uker i slengen. Og hadde blødninger ca annenhver uke. Så ble noen mnd uten samleie!

Om du uroer deg og tenker på det vil du ikke nyte fullt ut uansett så da råder jeg deg heller til å vente et par uker etter positiv test og heller finne på annen moro.

Skrevet

Du kan ha samleie så mye du vil. det har ingen innvirkning.

Skrevet

Du skal kunne ha samleie så mye du vil i et normalt svangerskap. Etter som jeg har skjønt kan det lønne seg å unngå samleie de første 12 ukene dersom man har hatt flere SA/MA. Men i din situasjon ville jeg nesten å hørt med legen, slik at du er sikker på at du får riktig informasjon!!

Krysser fingrene for at alt går i din retning denne gangen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...