Gå til innhold

Hmm.. Jeg er sååå usikker!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk tr på besøk 13 aug. Å de tre siste dagene har jeg vært helt rar.. Stikke så sykt i underlivet.. Hva kan det være? Blir litt redd..

Så har puppene blitt så ømme idag.. Går veldig mye på do. Føler jeg må hele tiden.. Jeg skjønne ikke helt.. kan jeg være gravid?? Syns det var så tidlig.. Jeg tester ikke etter el. men sist sykluse hadde jeg på dag 16. Men har hatt litt uregelmessig sykluse siden kjemisk....

Men kan jeg altså være gravid? Eller hva er det for noe som skjer?

Off. Dette liker jeg ikke. Å ikke vite :P

Takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som kan hjelpe ? Får ikke sova av at jeg lurer sånn ..

Skrevet

er vel ikke lett å vite for noen dette da.....13 aug er jo to uker siden ..kan jo være el du kjenner?puppene kan bli ømme etter el...ihvertfall i mitt tilfelle...

eller du ka ha blitt gravid denne pp..men som du sier så er det jo veldig tidlig å kjenne noe til en evt graviditet om du har blitt gravid rundt disse dager... nesten umulig å svare på inlegget ditt egentlig..du må nok bare vente tålmodig til du kan teste..

lykke til!!!

Skrevet

Hmm, har ikke du EL i disse dager da æ? Så de symptomene kan bare være EL? Men vet ikke jeg altså:)

Skrevet

Jeg har hatt el. Jeg merker det så gått. i juni så hadde jeg en sykluse på 21 dager. Helt merkelig. Så kan jo være at tr er på vei :-/

J

Jeg bruker aldri å ha ømme pupper før eller etter el. Men rett før tr så rart om jeg skulle få det nå.. Jeg også synst det er rart om jeg skulle kjenne det så tidlig, må evt hatt tidlig el. Mener jeg hadde det for 4-5 dager siden.. Huff det er ikke lett dette her.. Men har altså ikke lyst til å teste etter el. Vil bare ta det som det kommer :)

Får bare vente å se da.. Selv om det er noen dager til jeg mener selv jeg har ikm..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...