Gå til innhold

"sko" til en som krabber -9mnd- til bruk i sandkassa..

Anbefalte innlegg

Skrevet

uttungen elsker å leke i sandkassa.. men går ikke.. kommer til å bruke en del tid i kassa, pgså uansett vær.. noen 'krabbesko' dere kan anbefale? trenger jo ikke å være kjempedyre heller

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, sånne skinntøfler er i grunn det beste for så små barneføtter, men nå som høsten kommer med regn og kulde så tror jeg at jeg ville valgt stonz booties - har skrevet om dem på bloggen min om du vil ta en titt; utstyrsguiden.blogspot.com - under etikette "sko"

Jeg tenkte å kjøpe de til Bo nå, og bruke tykke ullsokker under i første omgang. Så får han heller få noen ordentlige sko når han begynner å gå ordentlig. Synd det er midt på vinteren - hadde vært enklere om de første skoene var lette sommersko!

Skrevet

stonez.no kr 399....

Skrevet

Stonz er en ganske geniale, de kan justeres med en stropp slik at de sitter godt på foten selv om du kjøper de litt store. Hvis du vil ha noen litt billigere har Reima noen vanntette og forede til 199,- Barnas Hus hadde de nettopp på salg til 50%, kanskje har de noen igjen?

Fordelen med Stonz (synes jeg) er at du kan kjøpe de store slik at de etterhvert kan brukes som fotpose utenpå skoene når lille sitter i pulk/bæremeis.

Skrevet

Vi bruker Reima sine som er anbefalt over fer. Fungerer supert for snuppa og branehagen er også veldig glad i disse. Hun nærmer seg året nå og har begynnt med sine første skritt... men så lenge hun krabber mest så holder vi oss til posene. når det er dårlig vær :)

Hun har også små ben så vi slikter sikkelig med å få tak i støvler til henne... eneste jeg finner er i str 20+

Skrevet

jeg kjøpte et par skikkelig ponni sko til snuppa på 8 mnd. i str 18. målte foten å har små ben, ¨har sikkert 2 cm før ho e str 17:P men går kjempefint. ikke kald på fotene å kan være ute i bhg:) tror btw ikke at det finnes støvler i mindre enn 20

Skrevet

Jeg har både reima sine og stonz sine posesokker. Reima sine har ikke noe snøring så de kan fort falle av faktisk. Stonzene har snøring både i ankelen og oppover på leggen, genialt.

Snuppa mi hadde sin først dag i barnehagen idag (10 mnd), og hun satt i sandkassen med stonz i styrtregn. Var like tørr etterpå, så de holder virkelig mål. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...