mammaen til Helle+2 i magen Skrevet 7. september 2009 #26 Skrevet 7. september 2009 heisann hvordan går det med oss da? Jeg har en del murringer, av og på, Men mener jeg hadde murringer forrige gang også....Håper det bare er eggstokkene som går tilbake til normal størrelse... har vert i et møkka humør idag...er hissig til vanlig men er helst ekstrem nå ! hehe ' Jeg har plutselig fått veldig liten tro på at dette går bra, tenker at eggene var kjempe dårlige, var derfor jeg fikk begge... og hvorfor skal vi være så heldig å klare det to ganger, sånn på rappen ?? nei, det er nok vår tur nå å få kjenne på hvor tøft det er når forsøket går i dass.... Men så kan jeg plutselig tenke hvorfor skal det ikke gå bra ?? når det gikk så bra sist gang.... Off, slitsomt dette her !!
Cæm79 Skrevet 7. september 2009 Forfatter #27 Skrevet 7. september 2009 uff da! Kjenner igjen tankene dine. I går kveld tenkte jeg at dette går ikke veien og i morges ble jeg plutselig brå-kvalm så da tenkte jeg motsatt. Det svinger hele tiden! Jeg og har "ben i nesa" til vanlig men nå kan jeg bli så hissig at det er skremmende. For det meste er jeg positiv, og tror det blir en baby ut av dette. Jeg tenker at i din situasjon der du har satt inn to egg, vil det være stor sjangse for at det blir en baby ut av det. Og blir det to, vil jo det være fantastisk! Jeg har trua! ps. er helt enig i at dette her er slitsom... all denne tenkingen og bekymringen. Gleder meg til å få det avklart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå