Gå til innhold

Uttak tirsdag og innsetting tordag, anyone?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp :) setter el-sprøyta snart og gleder meg til å ta siste dusjen med synarel ! :)

Skrevet

Det var jo en stor befrielse å bli ferdig med spray! ...eller å bli ferdig med medisiner i det heletatt.

Krysse fingrene for oss!

Skrevet

ja da var uttaket over. Fikk ut 14 flotte egg :) (sist bare 8 ). Og som sist syns jeg det gjorde fryktelig vondt, så er glad det er unnagjort!

Blir spennende å ringe i morgen og høre om noen, evt. hvor mange som er blitt befruktet. Hadde icsi forrige gang, blir vel det denne gangen også, fikk ikke vite hvordan sæden såg ut, er 2 år siden sist han fikk sjekket den, så det er også litt spennende ;)

Har holdt sengen og sofaen i dag, er veldig ubehagelig å sitte, men en unskyldning til å få ligge i ro på sofaen er heelt greit :) hihi

Skrevet

Godt det er over!

Jeg og syntes det var vondt... Har egentlig ganske grei smerteterskel, men dette er litt spesiellt...

Hos meg fikk de ut 17 egg.. Det var fler enn jeg hadde trodd! Håper kvaliteten er bra. Er veldig spent på morgendagen.

jeg hadde ikke så vondt når jeg kom hjem, men nå begynner det å ta seg til.. vondt å strekke på kroppen etter man har ligget eller sittet.

Hvordan er magen din? Min er hard og "stinn". Ser ut som jeg er garvid i profil.. Kanskje ikke så rart etter en slik runde!? Hold meg informert om svar på prøvene i morgen..:)

Skrevet

magen min er også hard og stinn. var ikke noe vondt når jeg kom hjem, men nå ikveld gjør de mer vondt, Hvilke sm.stillende fikk du ?

Jeg tok først 4 paracet hjemme kl.7, så fikk jeg oxynorm (morfin) tbl, kvalmestillende og tilslutt dormicum (beroligende ) som jeg drakk, og som smakte pyton! men som gjorde susen :) :)

må oppdatere ang. eggene du også :)

Skrevet

Oi...

Jeg har ikke tatt noen ting jeg...etter jeg kom hjem altså. Men jeg har en rundt meg her som snart dytter noen tabletter i munnen min hvis jeg ikke gjør noe med det snart. Det går lliksom så greit når jeg har ligget lenge, men så snart jeg reiser meg blir det vondt og litt kvalmende.

Vi "snakkes" i morgen!:)

Skrevet

sm.stillende som jeg nevnte var på sykehuset altså :) hjemme har det kun gått i paracet

Skrevet

var nok litt trøtt når jeg leste svaret ditt i går... Ser jo det nå!

Jeg fikk lagt inn en veneflon da jeg kom på sykehuset, og fikk ikke noe før jeg jeg var inne hos legen. Hva jeg fikk, spurte jeg ikke etter. Da var jeg så nervøs at jeg bare var glad for at det funket på et øyeblikk:)

Magen virker bedre her:) Håper det fortsetter:)

Skrevet

Kankje jeg har spurt deg om det på en annen lenke(???), men hvilket sykehus blir du behandlet på?

Skrevet

haukeland :)

Skrevet

har fått gode nyheter :) av 14 egg ut så er hele 10 blitt befruktet!! (icsi )

Det hadde jeg aldri trodd !

Sist fikk vi ut 8 og bare 1 ble befruktet, det var jo det store gullegget da, så sånn sett gjorde jo det ingenting ;)

Blir innsetting fredag kl .11 :) Ville visst vente til dess for å se an lengst mulig hvilket egg som blir best, for det var visst litt ulik deling på eggene.. visst jeg forstod riktig i farten....

Skrevet

Heldig du...

Av min 17 egg var det 13 som var modne, men kun 2 lot seg befrukte...

Skal sette inn kl 11 i morgen, men de ba meg ringe kl 09 for å forsikre at de fortsatt var til bruk... Uff, ble brått litt pesimistisk jeg nå... Men så tviholder jeg meg til ditt første forsøk med kun ett egg hvor det ga full uttelling!

Dette er første gangen jeg gjør dette, og har lest om andre her som er på forsøk 9 og 10... Jeg vet at jeg er veldig fruktbar, dattera mi på 8 fikk jeg på den vanlige måten.

Krysser fingrene! :)

Skrevet

det er nok to gullegg som ligger å koser seg og venter på livmoren din :):) krysser fingrene for at det klaffer for oss begge ! :)

Skrevet

Da har jeg snakket med de på laboratoriet, det var ett egg som kunne brukes. Det var veldig bra egg, sa hun...

Så nå kaster jeg meg inn i bilen og kjører til Riksen:)

Skrevet

åå så bra :):) lykke til !

Skrevet

Da er "Eggbert" satt inn... Nå håper jeg h*n klorer seg fast!!!

Lykke til i morgen! :)

Skrevet

så spennende !! :):) må slappe godt av i rugetiden , tenke positivt :)

ivf seksjonen ringte i dag, de var visst ikke helt sikker på om jeg hadde fått beskjed om å ringe i dag eller ikke. Jeg hadde mange egg som bare var 2 delt, men flere som hadde delt seg mer, vet ikke hvor mye, men visst jeg skulle hatt innsetting i dag så hadde det vert vanskelig å velge egg, fordi flere var så bra :) så da håper vi at gullegget peker seg ut i morgen :)

Skrevet

Så bra!

Tenker gullegget venter på deg i dag... :) Lykke til med innsetningen!

Skrevet

Jeg hadde også uttak tirsdag og innsett på torsdag. Jammen var uttaket vondt, fremdeles øm i magen. Fikk ut ni egg, tre ble befruktet et var av kjempegod kvalitet, de to andre var dessverre ikke av frysekvalitet. Heldigvis skal det bare et til!

Er vårt første forsøk, er så spent!!!

Skrevet

Hei!:)

Ja, jeg og syntes det var vondt... Eller "merkelig ekkelt vondt"!

Du fikk heller ingen på frys... Jeg tenker det ordner seg for oss!

Gleder meg til disse dagene har gått og man kan ta en test, så man liksom kan begynne å "leve". Føler litt at alt står på vent nå...

Jeg er positiv!!!! :)

Skrevet

sist turde jeg ikke teste selv, ventet tålmdig på blodprøve svaret, redd for å bli skuffet, nesten bedre å leve i håpet enn å få den forbaska negative testen slengt i trynet..! tror ikke jeg kommer til åteste selv denne gangen heller..... men vi får se :)

ønsker oss alle tre masse lykke til !!

skal oppdatere når jeg kommer hjem fra innsetting :)

Skrevet

Ja. gjør det!!! :)

Jeg kommer heller ikke til å teste selv...!

Skrevet

ja da var vi ferdig med innsett, og vi fikk ikke bare 1 men 2 !!! 6 delte egg satt inn :):) hjelp... hehe

de mente at det ene likevel ikke egnet seg til frys, så visst vi ville kunne vi få inn de to som var delt seg videre til 6, og som såg finest ut.

Ble helt satt ut, men vi valgte begge to. Som om dette ikke er spennende nok, så skal vi gå og lure på om det blir tvillinger !

Så da er det vel bare å smøre seg med tålmodighet og håpte at dette går bra .... :)

Skrevet

Oioioi! Så spennende!

Så bra at dere fikk valget, ettersom det andre ikke egnet seg til frys...

Dette her kommer til å gå super bra!

Gleder meg til å begynne å jobbe igjen på mandag, slik at tiden går fortere og man har andre ting å tenke på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...