Fru Frø Skrevet 30. august 2009 #1 Skrevet 30. august 2009 Er uke 6+3 i dag og fikk en blødning. Både friskt og brunt blod. Det var ikke så mye og nå har det ikke kommet noe på 6 timer. Har vondt i magen, men tror det er luftsmerter. Uff blir fryktelig redd. Bør jeg bli hjemme fra jobb i morgen og prøve å få legetime??
DK+2 Skrevet 30. august 2009 #2 Skrevet 30. august 2009 Jeg hadde ivertfall dratt til legen. Er det noe sjanse for at du kan dra til legen nå?
Fru Frø Skrevet 30. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2009 Da blir det lang kø på legevakten eventuelt... tror jeg heller får vente til i morgen. Men takk for råd.
idamamma-00 Skrevet 30. august 2009 #4 Skrevet 30. august 2009 Ta deg fri i morgen og dra til legen. Hadde mye luftsmerter den første tiden, så det er helt vanlig. Skjønner du er redd, men det trenger ikke være noe galt. Jeg hadde også en tidlig liten blødning i første sv.skap, og det gikk helt fint. Lykke til!!!
DK+2 Skrevet 30. august 2009 #5 Skrevet 30. august 2009 Jepp, du får gjøre det, som nevnt ovenfor, det trenger ikke være noe galt. Krysser fingrene for deg!
Eurecaღmed spireღ Skrevet 3. september 2009 #6 Skrevet 3. september 2009 Hei,hvordan går det med deg? Har selv fått en sporblødning i dag, er i min 6 uke. Står på glere steder, uke for uke at det er nokså vanlig med en liten dlødning mellom uke 5 og 6, så jeg tar det fortsatt helt med ro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå