Anonym bruker Skrevet 30. august 2009 #1 Skrevet 30. august 2009 Hva ligger en årslønn hos en rørlegger på? Noen som vet? Kan noen være vennlig å legge ut på skravle for meg?
Anonym bruker Skrevet 30. august 2009 #2 Skrevet 30. august 2009 Hehe, blei så fristende å spørre: Er du ute etter en mann som er rørlegger, men vil vite hva han tjener før du involverer deg mer? Hvis du kjenner noen rørleggere kan du jo bare søke de opp på skattelistene. Hvis du ikke kjenner noen så søker du på rørlegger på gulesider, velger ut noen navn og søker de på skattelistene:)
Anonym bruker Skrevet 30. august 2009 #3 Skrevet 30. august 2009 Hehe, nei jeg er ikke ute etter en mann som er rørlegger. Grunnen til at jeg lurer er at jeg skal velge yrke, og lurer i den forbindelse på om de har OK betaling. Leste ett sted at en rørleggerlærling hadde 150 kr i timen.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2009 #4 Skrevet 30. august 2009 En rørlegger tjener fra ca 350 000,- og oppover. Kommer ann på hvor lenge de har jobbet som det. Samboeren min hadde startlønn på 370 000,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå