Gå til innhold

Møkka-hemorider :-( !!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

åh... føler meg så ekkel, med disse klumpene....har prøvd honning, alcos-anal, og isbiter.... føler ikke at det hjelper. Er ikke vonde, men klør.. noen som har noen gode tips???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Vet akkurat hvordan du har det...sliter også med hemoroider, en skikkelig stor og vond en. Er helt satt ut av dette, min er så vond at jeg har måttet ta paracet flere ganger for dag...prøvd alt mulig, men føler ingen ting hjelper noe...i morgen skal jeg få akupunktur, og håper virkelig det hjelper. Ellers leste jeg om grønnleire som man får kjøpt på helsekost, skal kjøpe det i morgen. Orker ikke gå sånn, problemer med å sove, sitte, gå,,,snufs..herkens drittgreier !!!!!!! 2 uker til termin, men vil føde nå....så forsvinner den kanskje...

Skrevet

Uff, ja...heldigvis gjør ikke mine så vondt....enda...men det klør...også føler man seg bare så ulekker :-(

Skal sjekke det du sier om grønnleire, takk for tipset! Lykke til videre både med hemorider og fødsel. Håper de forsvinner når babyen er ute...

Skrevet

ja vi får håpe det...lykke til du også...:)) Måtte de forsvinne ....:))

Skrevet

Prøv Sheriproct salve, reseptfritt på apoteket, men kan ikke brukes over så lang tid! Den var uten tvil mest effektiv av alt jeg prøvde, og i tillegg får man litt smertelindring ved å kombinere med Xylocain salve! God bedring, damer, det er utrolig plagsomme saker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...