mamma til 2 og lille frøet.. Skrevet 30. august 2009 #1 Skrevet 30. august 2009 Nå har jeg lest denne navneboka inn og ut 1000 ganger... Men finner ingen guttenavn vi liker... I dag leste jeg høyt noen navn til min kjære, i det jeg sa Fabian sa vi i kor, det var jo litt fint... Hva syns dere om det? Passer det sammen til storesøster Helene? Helene og Fabian??
M ♥ ♂-2010 Skrevet 30. august 2009 #2 Skrevet 30. august 2009 Fabian er et fantastisk fint navn!! Jeg synes det er kjempekoselig :-) Passer helt fint til Helene og!!
Gjest Skrevet 30. august 2009 #3 Skrevet 30. august 2009 Anser det som et skjellsord - "Fy Fabian"... Men Fabian Stang har jo klart seg fint, så det er jo absolutt brukandes.
volve Skrevet 30. august 2009 #4 Skrevet 30. august 2009 Helene og Fabian passer bra. Fabian Stang har normalisert navnet, men ennå er det ikke mange som heter det. Fint navn.
Abracadabra Skrevet 31. august 2009 #6 Skrevet 31. august 2009 litt enig med vipsen egentlig...synes mange guttenavn er litt feminine for tiden...pluss at jeg kjente en golden retriever som het det, så for meg er det litt "hundete" uansett. ;-) men det viktigste er jo at dere blir enige om et navn dere liker da! og gjett om vi vet hvor vanskelig det er, hehe...
Mammaen til Adriana og Max ♥ Skrevet 31. august 2009 #7 Skrevet 31. august 2009 syns det er et pent navn som står bra til helene
Tonka Skrevet 31. august 2009 #8 Skrevet 31. august 2009 Gratulerer med flott navnevalg!!! Jeg har alltid ment at Fabian er ett av de fineste navnene vi har (selv om...eller litt fordi... det er sjeldent). Det er et veldig vanlig navn i f.eks italia (Fabiano). Jeg syns det ligger i samme gate som Adrian...(en av mine store favoritter). Er for tiden i tvil selv mellom de to flotte navnene Adrian og Gabriel :-)
Tonka Skrevet 31. august 2009 #9 Skrevet 31. august 2009 Er det noedvendlig aa komme med slike negative innlegg?
Blomstersara Skrevet 31. august 2009 #10 Skrevet 31. august 2009 Syns ikke noe særlig om Fabian. I min dialekt bli det også brukt som erstatning for banneord. Men alle har sikkert ikke den assosiasjonen?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå