gull-håp Skrevet 30. august 2009 #1 Skrevet 30. august 2009 hvor setter dere disse sprøytene? I sidene, eller rett i magen? andre steder?
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 30. august 2009 #2 Skrevet 30. august 2009 hei jeg også brukte og skal bruke den igjen...ike noe ærlig god akkurat den der men jeg satt den i magen rundt navle område..der svidde det ikke sånn ) hos meg ihvertfall..lykke til!
gull-håp Skrevet 30. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2009 Tror du det har noe å si for virkningen hvor du setter den?
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 30. august 2009 #4 Skrevet 30. august 2009 nei det tror jeg ikke! jeg spurte om akkurat det sist pga at jge syntes enkelte plasser var vondt...fikk beskjed om at det skulle jeg ikke tenke på.. sett den i magen en plass du syns ikke er så ille...litt til venstre eller høyre for navlen så går det så bra:)) det kommer jo i blodet ditt uansett....mener det sto magen eller låret men låret er jo heelt grusomt syns nå jeg...
gull-håp Skrevet 30. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 30. august 2009 Takk for svar tøysekoppen. Jeg har satt den i sidene, men som du sier så svir den og jeg er allerede passe blå. Tenker med gru på om jeg må ta dem hver dag i 9 mnd hvis vi er så heldige å bli gravid under dette forsøket.
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 30. august 2009 #6 Skrevet 30. august 2009 bare hyggelig gull-håp:) får hjelpe hverandre så godt det går vettu;) har de sagt at du skal gå på det hele svangerskapet evt?tror jeg fikk besskjed om at jeg evt skulle bruke det til uke 7 eller noe sånt...men ike helt sikker...blir så glemsk på denne nesesprayen *kokko i hodet*
anneman Skrevet 31. august 2009 #7 Skrevet 31. august 2009 Heisan Eg lurer så veldig på hvorfor en bruker klexane?? Kanskje et dumt spørsmål men håper på svar
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 31. august 2009 #8 Skrevet 31. august 2009 anneman:) KLEXANE er blodfortynnenede og skal bedre blodsirkulasjonen til livmoren..slik jeg har fostått det kan dårlig sirkulasjon i livmoren gjøre det vanskeligere for egget og feste seg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå