Gå til innhold

hei, er 6 uker på vei i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

og har ikke vært mye kvalm ennå, er det normalt? er så redd for å miste igjen. jeg har slikkelig ømme bryster og litt mens av og til pluss at jeg har sånne smerter som kjennes ut som livmora strekker seg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av 6 svangerskap er dette det eneste jeg har vært kvalm i!! Så leggikke for mye i kvalme:) Des er det mange som ikke får kvalmen før i uke 8-9.

Om du ikke blør og/eller har magesmerter (ikke sånnelivmordtrekkersegsmerter) så kos deg med svangerskapet ditt og det lille mirakelet:)

Skrevet

Jeg og er 6 uker i dag! Har kun ømme bryster og tett nese. Hadde tett nese sist jeg var gravid og for 6 år siden. Jeg er lite kvalm...

Skrevet

Jeg er i uke 9 og er ganske kvalm til tider, kvalmen begynte i uke 7, nærmere uke 8.

Skrevet

Hei,

var 6 uker i går, og hadde akkurat den samme bekymringen som deg i går, venter nr 3 nå, og hsker ikke når nøyaktig jeg ble kvalm sist, har lest at det er mellom uke 6 og 12 at kvalmen oftest er. jeg har også mistet før, og da er det litt sånn at man kjenner ekstra godt etter.

Jeg har ømme tunge pupper, men lite kvalm, tok derfor en ekstra test i dag, og den viser ihvertfall tydelig at jeg fortsatt er gravid.

Fint å lese at det er flere som ikke har blitt skikkelig kvalm før uke 7.

Skrevet

Hei! jeg er heller ikke plaget av voldsom kvalme (ennå), men den har kommet snikende fra tid til annen nå i uke 7. Var ikke spesielt plaget i forrige svangerskap heller.

Skrevet

Og hvis jeg slipper lett unna denne gangen også, blir jeg kjempeglad!

Skrevet

eg e i uke 6 eg og å e ikkje kvalmen i da heila tatt, men da va eg ikkje sist svangerskap heller, så eg håpe eg sleppe unna me da denna gangen og =) hadde vore herligt! =) man trene ikkje nødvendigvis å bli kvalmen i detta svangerskapet sjøl om va da i sist svangerskap, så prøv å slapp av å nyt da faktum at du e gravid og at da vokse ein liten prins eller prinsessa inne i magen din =)

Lykke te vidare =)

Skrevet

Heihei! Jeg er også 6-7 uker på vei, har ikke kjent kvalmen jeg heller. Mange som ikke er kvalme i det hele utatt, under svangerskapet, så ikke bekymre deg for det, vi får heller være gla så lenge vi slipper! Lykke til med svangerskapet!!

Skrevet

Jeg er vel rundt uke 6 nå, å er kvalm til tider men ikke hele tiden å ikke den normale morgenkvalmen som alle snakker om at gravide skal ha.

Var ikke kvalm i mine to første svangerskap heller, så dette er ikke et tegn som må være der for at man skal være gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...