Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge ligger dere i ro etter at denne er tatt??

Står ingenting i vedlegget som følger med :)

Begynner på tirsdag!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge ligger dere i ro etter at denne er tatt??

Står ingenting i vedlegget som følger med :)

Begynner på tirsdag!!

Kom ikke inn så måtte skrive 2 ganger .:)

Skrevet

hei:)

nå brukte ikke jeg crinone me cyclogest..mye samme sak.

jeg lå i ro alt fra ett kvarter til en halv time...om morgenen satt jeg vekker klokka på tidligere enn normalt og sov gjerne en liten time igjen etter at jeg hadde tatt stikkpillen:) alt ettersom hvor god tid jeg hadde..men ville lagt i tyve min ihvertfall så kroppen får absorbere litt før du begynner å løpe rundt;))

Skrevet

Med Crinone skal man ikke ligge i ro, men være i bevegelse en liten stund etter at man har satt den.. Jeg pleide å gå meg en tur med hunden på rundt 15-30 minutter.. :-)

Lykke til:-)

Skrevet

Man må iallefall ligge i ro når man tar den ,)

Synes å huske fra sist når vi hadde ICSI at jeg skulle ligge en stund. Dumt at de ikke sier noe om dette, eller skiver i vedlegget

Takk for svar !!

Skrevet

uffda..hehe..nå fikk jo du to vidt forskjellige svar her...men jeg ahr ikke kjennskap til crinone men vet de har samme effekten...kansje du bare skal ringe klinikken du hører til i morgen så er du sikker på at det blir riktig gjort..

i mitt hode er det logisk å ligge litt etterpå men....

Skrevet

Jeg har aldri fått beskjed om å ligge.. Har tatt den stående med ene benet på dosetet eller noe:-)

På Riksen fikk jeg beskjed om å være i bevegelse for å "fordele" innholdet, men kan jo være de sier forskjellig fra klinikk til klinikk..

Skrevet

ja det hørs jo logisk ut det også tuttelura hehe:)) ikke lett å bli klok på alt dette...:)

Skrevet

Nei, ikke lett å bli klok:-) Men, vet det er forskjell på de 2 mest vanlige tilskuddene, hvor det ene som brukes er sånn at man skal ligge i ro og så er det Crinone som er stikk motsatt:-)

Skrevet

bare en undring.. blir det ikke mye *gris* med sånn gele greie?:(hadde sikkert lagt i ro i to timer jeg hehehehe:))))

nei...hun får nok høre på deg i denne sammenheng tror jeg<;)

Skrevet

Hender jo det kommer litt ut igjen, så truseinnlegg er kjekt å bruke.. :-) Ellers vil det bli rester til overs sies det, når kroppen har tatt til seg det den trenger.. Mye rester har jeg ikke fått ut, men det har kommet litt på papiret ved dobesøk og når mensen har kommet da - da har det kommet ut sammen med blødningen...

Herlige ting vi skal igjennom ja... :-) Holder på med 4. forsøk nå, så håper håper håper...

Skrevet

Hei!

Jeg har brukt crinone ved 4 av mine innsett. Fikk også beskjed om å være i bevegelse etter å ha tatt den pga øke blodsirkulasjonen for bedre opptak av progesteron. Pleide å gå en liten tur, vaske tøy, gjøre litt husarbeid eller lignende ;-) Holder også til på Riksen.

Lykke til!

Skrevet

Jeg er litt forvirret nå ;) - det er jo ikke uvanlig i denne prosessen.

Uansett står det i pakningsvedlegget at man kan sitte eller ligge når man tar den. Dersom man kan sitte når man tar den betyr det vel at man ikke må ligge og at man kan bevege seg.

Kan jo ikke bli helt fanatisk heller. Jeg ligger når jeg tar den - deretter beveger jeg meg litt. Går så greit så .)

Skrevet

ja sånn er det med cyclogest også men mer sånn "sement" lignende:) ikke søl liksom..veeldig deilig ja:)) men hva gjør man ikke for drømmen sin;)

4 forsøk ja..*sukk* håper virkelig det klaffer for deg denne gang tuttelura!!xxxxx

holder "bare" på med 2 men dæven så slitsomt det er alikevel:( nå vil vi ha masse vår og sommer babyer her på forumet vårt!!!:)))

holder til på hausken vi forresten...

Skrevet

hirse76.

hvis det var veldig viktig at du var i ro etterpå hadde det nok stått i vedlegget tenker jeg da...er sikkert bra sånn du gjør det:)))

Skrevet

He he he... ikke så lett dette her nei;) Jeg pleide å ligge når jeg tok crinonen, og så holdt jeg meg i aktivitet rett etterpå. Vil tro det er det samme om du sitter eller ligger når du tar den, bare gjør det som passer best for deg:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...