Stoltest Skrevet 30. august 2009 #1 Skrevet 30. august 2009 Plutselig i dag oppdaget vi dette, er på innsiden av både over og underleppe. Trodde først det var melk som satt fast, men det går ikke bort. Kommer ikke på noe annet enn at det kan være sopp.. Noen med erfaringer/opplevd noe lignende? Hva gjør man eventuelt om det er sopp?
Sunniva78 har to små Skrevet 30. august 2009 #2 Skrevet 30. august 2009 Hmm, hvis det ikke går bort så høres det ut som sopp ja. Guttene mine har også hatt et sånt belegg, men det gikk bort når jeg tørket av med en fuktig klut... Så hvis du ikke får det bort- ta en tlf til HS;-)
FruTB Skrevet 30. august 2009 #3 Skrevet 30. august 2009 Høres ut som trøske ja. Farris og yoghurt naturell kan fungere (yoghurt bedre enn farris, men kommer jo litt ann på hvor gammel babyen din er og om du vil gi den kumelksproteiner). Ellers må du får soppmiddel, ring til legen din og hør. Vi har akkurat oppdaget trøske på Bo, har fått resept på soppmiddel, men skal prøve yoghurt først. Soppmiksturen skal "holdes så lenge i munnen som mulig", så skjønner ikke helt hvordan vi skal få til det :\
Stoltest Skrevet 31. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2009 Men her er det ikke inni munnen, (så vidt jeg kan se) bare på leppene.. Snuppa er litt over 6 mnd., så kan vel smøre på litt yoghurt naturell!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå