fullfartheledagen-med en til! Skrevet 30. august 2009 #1 Skrevet 30. august 2009 Flere av dere damer som allerede nå synes det er ubehagelig å sove på magen? Blir liksom sliten/føler press nederst i magen og må ligge på siden. i uke 7 allerede liksom?? Husker ikke jeg hadde samme problem så tidlig forrige gang, eller kan det være at jeg er annengangs? Har ikke mage ennå heller...
bittelill Skrevet 30. august 2009 #3 Skrevet 30. august 2009 Jeg sover sånn delvis bra på magen. Prøver å ligge på mage så mye som mulig fordi jeg er glad i å ligge på magen, og vet at det snart er slutt på den luksusen Men merker litt ubehag innimellom jeg også ja (7+4)
DK+2 Skrevet 30. august 2009 #4 Skrevet 30. august 2009 Jeg er i uke 9 og sover kjempefint på magen. Veldig rart det der, for før har jeg BESTANDIG måttet sove på en side, men selvfølgelig etter at jeg ble gravid, så er det godt å sove på magen...
MaRiAnNe_85 Skrevet 30. august 2009 #5 Skrevet 30. august 2009 DK + en i magen Merkelig det der! Sånn har jeg det også. Før jeg ble gravid måtte jeg sove på siden..Har egentlig aldri vært så glad i ligge på magen,mens nå bare MÅ jeg sove på magen. Hehe...
DK+2 Skrevet 30. august 2009 #6 Skrevet 30. august 2009 Marianne_22, hehe, ja det er kjemperart det der! Hadde det ikke sånn med forrige svangerskap, men det er vel forskjellig fra gang til gang. Er jo litt typisk da at nå har vi en begrenset periode vi kan sove på magen, men likevel MÅ vi det liksom... Er du langt på vei?
Akire Skrevet 31. august 2009 #7 Skrevet 31. august 2009 Ja, jeg synes det er ubehagelig å sove flatt på magen og flatt på ryggen..det er jo ikke egentlig noen grunn til at det skal være sånn så tidlig, men her er det hvertfall et problem..
randomknappen Skrevet 31. august 2009 #8 Skrevet 31. august 2009 Kjenner meg igjen der ja. Akkurat som deg, sånn press nederst i magen pluss at puppene er sinnsykt ømme. Jeg har skikkelig problemer med å få sovne hvis jeg ikke ligger på magen faktisk, så det er slitsomt. Vi venner oss vel til å ligge på siden snart. Ellers blir det et laangt slitsomt svangerskap.
MaRiAnNe_85 Skrevet 31. august 2009 #9 Skrevet 31. august 2009 DK + en i magen Jeg er akkurat begynt i min åttende uke, 7+0 Enn du? Synes det er veldig merkelig at man bare MÅ ligge på magen:) Iaf når man ikke bruker å gjøre det til vanlig. Man får en del rare ting for seg når man er gravid
Lm81 Skrevet 1. september 2009 #10 Skrevet 1. september 2009 akkurat det samme her,og jeg får åverhode ikke såve hvis jeg ikke ligger på magen XD... men kjenner litt ubehag nå (7+4), faktisk så "sovner" venstre-foten min hvis jeg ligger lege på magen:) ikke opplevd sånn tidligere. nei man må vel bare nyyyte di siste ukene med å såve på magen mens man kan
fullfartheledagen-med en til! Skrevet 1. september 2009 Forfatter #11 Skrevet 1. september 2009 Takk for svar til dere alle, da er vi flere med samme problem (og noen med motsatt, hehe). Men det er jo egentlig så digg å ligge på magen! Jaja....
♥♀-♂-♀-♂-♀-♂♥ Skrevet 1. september 2009 #12 Skrevet 1. september 2009 Jeg er i uke 15, og kan enda sove på magen...heldigvis!!
fullfartheledagen-med en til! Skrevet 1. september 2009 Forfatter #13 Skrevet 1. september 2009 Heldiggris;-D
*Villekulla* Skrevet 1. september 2009 #14 Skrevet 1. september 2009 I forrige svangerskap merket jeg tidlig at jeg hadde en kul på magen når jeg lå på magen. Kjentes som jeg lå på en liten ball. Men jeg sov på magen helt til 7 mnd uten problemer :-)
Guldehinn Skrevet 1. september 2009 #15 Skrevet 1. september 2009 Jeg hadde problemer med å sove på magen, syns det var ubehagelig og presset på magen mellom uke 6 og 9, men nå (10+2) er det som før. Og jeg sover alltid på magen, så de neste månedene skal bli sykt vanskelige...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå