Molait Skrevet 30. august 2009 #1 Skrevet 30. august 2009 Har holdt på i 5 dager nå. Masse nmagesmerter om jeg er sulten, når jegg har spist og nå og da ellers. Liker ikke ha vondt i magen i slik tilstand, men prøver sile den ut. Hender man er i tvil for kjennes jo til tider ut som rier. (flere som har tenkt den før forresten? Når man sitter på do og ikke vet hvilken ende man skal plassere på skåla og smertene er ubeskrivlige? At det minner om rier?) Kvalm er jeg til og fra og spes om jeg ikke spiser ca hverr andre time. Vil tro den er svangerskapsrelatert. Ellers ja..detaljer er fint..hehe..så bare renner det. Tenkte ringe lege i morgen om det ikke er bedre. Eller det er bedre enn det var, men gir seg jo ikke. Vet det er ting som går nå. Flere som har hatt spysjuke og sånn, men det har da vart 1-2 dager. Man skal vel helst ikke gå slik for lenge? (enten man er gravid eller ikke) får jo i meg veske så er nok ikke store faren men... orker ikke gå med så mye vondt. Også så lenge da?! Tenkte høre om det er fler der ute som har langvarig etellerannet, og om evt tips.
DK+2 Skrevet 30. august 2009 #2 Skrevet 30. august 2009 Hvis jeg var deg ville jeg gått til legen ja, bedre å gå en gang for mye enn en gang for lite. Ikke lett å si hva dette kan være.. ring legen imorgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå