Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp ! Første baby her og ja !

Og jeg og må bare henge meg på å si . . kjempehappy og ekstatisk , men guri hvor mange bekymringer man får og når man går gravid . . . men har fått " kjeft " fra mannen min no at eg må lære meg å slappe av ! . . han har vel rett i det :-)

Annonse

Så godt å være flere =) Har vært på første kontroll hos legen i dag, og alt så fint ut, tror kanskje også vi skal bestille time til ul på privat klinikk rundt uke 12-13, vil gjerne se at alt står bra til med den lille. Det er mye nytt og spennende nå ja, men er jammen godt å nærme seg overstått første trimester, og nå begynner jeg å glede meg til å få fortelle det til vennene våre =)

vi venter også vår første:) termin slutten av april.

planlagt, men hadde regnet med å måtte prøve lenger før det satt, så litt overrasket også!

ellers går det i lykkelig, men driiit nervøs og redd.

vi skal på tidllig ul nå på fredag (da er vi 6+4) jeg må få bekreftet att det er liv der inne!

hvis alt går bra da, regner jeg med jeg vill bli mindre redd og enda mer lykkelig:o) :o)

orker ikke tanken på å gå 12uker oxo finne ut att det ikke er noe.. men sånn er jeg bare, evig pessimist;)

Førstemann på vei her også.. Kjempegravid... Kaster opp, svimmel og er ALLTID kvalm. MEN legene sier at det er en bra ting. Så da skal jeg være positiv :) Skrekken har senket seg og da er det bare å kose seg til den dagen det går opp for en at man skal føde krabaten også :)

Annonse

Første her også. Foreløpig termin er 16 april. Foreløpig bare gleder jeg meg, dersom alt går bra da. Men det er jo så tidlig ennå at jeg har vel ikke helt forstått hva som er i ferd med å skje. Hmmm.Har ikke så mange plagsomme symptomer bortsett fra at jeg er sulten heeeele tiden. Det unner jeg ingen. Får etterhvert problemer med å finne på noe å spise. Flere som har det slik?

Jeg (vi) venter våre to første :) Tvillinger på første forsøk, veldig gøy :) Men er selfølgelig litt redd for allt som kommer. Har en uke igjen av første trimester, og termin er satt til 19 april :)

Hadde vert veldig gøy å høre om noen andre skal ha tvillinger, har ikke sett noen her inne som skal ha det :)

Første her også! termin nå er 13.april. Føler meg ikke særlig gravid enda da.. Få symptomer her også, bortsett fra at jeg er redd jeg snart ikke har mer hår å miste og sulten konstant!! Jeg blir ekstremt fort mett og MÅ spise hver 2. time ellers blir jeg kvalm! For tiden fungerer fersk ananas godt som sultstiller mens middagen er på vei!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...