Gå til innhold

Ned på døgnåpent apotek!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at junior har lagt seg kl 20 så tar jeg toget ned til sentrum og døgnåpent apotek :)

Har hatt 3 utydelige tester (som har vist gravidestrek etter mere enn 10min, og en som ble våt på testskjermen, hehe) det var for 3-4 dager siden...

Så nå kjøper jeg en dobbelpakke, en til i kveld og en til i morgen tidlig :)

Føler meg gravid, så håper det stemmer...problemet er jo at jeg ikke ANER når jeg hadde mens sist :S

Vi har jo på en måte "gitt opp" og jeg med medisiner og div, så har ikke holdt styringa!

Men kryss fingrene for meg jenter, så håper jeg at det er positivt svar på testen i kveld :))))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krysser! Si fra hvordan det går da... Lykke til :)

Skrevet

Masse lykke til :):):)

Skrevet

Lykke til:) Fortell hvordan det går!

Skrevet

tusen takk for lykkeønskninger alle sammen :) Har helt sommerfugler (og forhåpentlivis en spire) i magen :)))))

Skrevet

Gud så spennende, hold oss oppdatert, lykke il:)

Skrevet

ÅÅÅÅ masse lykke til. Er superspent her,hehe.

Skrevet

ÅÅÅÅ masse lykke til. Er superspent her,hehe.

Skrevet

Skal selvfølgelig holde dere oppdatert :)

Drar om 10min og er da tilbake om 1 time! så da får dere resultatet :)

Skrevet

lykke lykke til:)

venter i spenning:)

Skrevet

oioi så spennende, gleder meg til å høre resultatet,lykke til:)

Skrevet

Dette blir spennende! Lykke til!!! :o)

Skrevet

Har du testa?????

Skrevet

:( var negativ den jeg testen når jeg kom hjem :((((

Så nå får jeg bare vente til i morgen tidlig med å teste en gang til....ingen tr ennå, så det lover jo godt :)

fortsett å krysse fingre jenter :)

Resultatet legger jeg ut i morgen også!

Skrevet

Lykke til ;-)

Skrevet

nedtur.....like negativ :( MEN synes det er så rart, med de 3 testene jeg tok i forige uke så kom det jo en BITTELITEN strek, når det var gått mere enn 10 min, det gjorde det ikke på disse 2...hmmm

Brukte clearblue PLUS i forige uke, og clearblue vanlig i går og i dag...kan det være at de er så mye bedre de PLUS-testene?

Skrevet

Søren også:/

Oversender en varm mandagsklem:)

Skrevet

Æsj, så dumt da !

Leit når man får opp forhåpningene slik.

Men pass på : du skal IKKE lese av tester etter at det har gått mer enn 5 minutter !

Det resultatet du da kan se er alltid ugyldig.

De fleste tester vil da vise to streker selv om man ikke er gravid.

Det er derfor det står i instruksjonene at man se bort fra resultat etter at det har gått 5 minutter.

Skrevet

Må bare kommentere innlegge over.. Den eneste ganger jeg har fått svake positive tester etter at testen har gått ut, er da jeg var gravid. Har aldri fått dette på noen andre tester, og jeg har sett på dem både etter 10 min og 30 min.. Så alle tester blir ikke falske positive, men det er en mulighet for at dem kan bli det.

Kjedelig at testen var negativ.. Men når har du ikm? Håper den sitter snart:)

Skrevet

På ACO sine tester kan man lese av svaret i inntil 30 minutter. Så 5-minuttersregelen gjelder ikke alle tester. Men ser du har testet med CB og der gjelder den regelen da, om de magiske 5 minuttene.

Skrevet

med clearblue Pluss er det 10min, ikke 5 :)

Men uansett så har jeg også kun opplevd nå med de clearblue pluss testene denne gangen at det har kommet mere og mere tydelig strek etter 10 min...ALDRI opplevd det før (og er jo tross alt 11pp dette her, så har sjekka noen ganger for å si det sånn)

Føler meg fortsatt gravid, øm i puppa og oppblåst i magen pluss kvalmen kommer sigende...så håper bare at testen snart viser gravid :)))

Tester igjen i morgen jeg :)

Skrevet

vet ikke når ikm er egentlig....for jeg har jo egentlig gitt opp litt de siste mnd, så fikk jo total blackout på når tr sist var på besøk!

Skrevet

Håper tanta holder seg borte for deg altså:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...