klar for mammarollen Skrevet 30. august 2009 #1 Skrevet 30. august 2009 Hei Er nå 7+5 og har den siste halvannen uken vært skikkelig "uggen" i magen, ikke mageknip, men føler at det ulmer og er oppblåst. Er i tillegg tidvis kvalm, men dette har jeg kontroll på. Metallsmaken i munnen kombinert med denne ulmende magen, gjør at det er mye mat jeg ikke klarer å spise. Brødskive er det som går best, middag er stort sett helt utelukket. Men det som gjør magen mest uggen er væske, så jeg klarer neste ikke å drikke, noe som ikke er så bra. Det jeg lurer på er om noen andre har en slik difus, ugrei mage. og om dere har noe råd......
Mamma til*2 jenter* Skrevet 30. august 2009 #2 Skrevet 30. august 2009 Hei.... Jeg hadde selv denne metallsmaken i munnen i hele 8 mnd og 2 uker.. Var konstant kvalm å maktet hverken middag eller brødskive... Her gikk det på : Smågodt,sjokolade,boks cola,tørrfisk,vann med isbiter å melon. Jeg ble veldig gla i tomatsuppe desse 8 mnd...Pizza Grandiosa gikk helt greit til tider..Men best var det når mamma lagde Brensnut eller Fårikål...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå