August gull Skrevet 30. august 2009 #1 Skrevet 30. august 2009 Det er 9 dager siden fødsel, blødning nesten slutt, men fikk en rikelig i går, som også er slutt. Har de siste dagene hatt noe jeg vil beskrive som stikkninger nederst i magen.. Er slik at jeg krøker meg litt sammen, skikkelig ubehagelig.. Mulig det er verst idet jeg skal på do for å tisse. Noen som hvet hva det kan være? Grunn å gå til lege?
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 30. august 2009 #2 Skrevet 30. august 2009 er vel etterrier tenker jeg, helt vanlig!!!!
Panterjenta85 Skrevet 30. august 2009 #3 Skrevet 30. august 2009 jeg fikk beskjed om at det var helt vanlig å nesten stoppe å blø før man fikk en kraftig blødning igjen og at om man sluttet å blø tidlig, noe 9 dager jo er, måtte man forvente at det kom et "slag" til. Mine etterrier har holdt på siden fødsel som er 8 dager siden.. tydeligst når jeg ammer. kjennes som veldig svake modningsrier. Det er livmoren som jobber med å trekke seg sammen igjen etter fødselen. Vet ikke hvor lenge det er normalt å ha det, men i og med at den skal minskes utrolig mye regner jeg med det tar en god stund
Studine mevik Skrevet 30. august 2009 #4 Skrevet 30. august 2009 Så lenge du ikke får feber og det ikke gjør direkte vondt så er det nok helt sikkert bare etterrier. Skulle du få feber(spesielt høy feber) eller litt kraftig smerter nederst i magen så bør du ringe lege
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå