Gå til innhold

Er jeg gravid? ;S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann. Jeg har prøvd å bli gravid et par ganger, uten å lyktes. Men nå har vi virkelig prøvd og har hatt samleie uken før EL og kanskje en dag over... Tror jeg nå har fått noen symptomer 6 dager etter EL. Slikt som murringer, stikkninger i magen, men lite stikkninger i brystene? og noe vondt i armhulen ;S Har også vært småkvalm, og en dag fikk jeg sykt vondt i hode og svimmelhet... Kan dette være tegn på noe positivt?? - Men så har jeg de andre gangene vi har prøvd, måtte jeg ha innbilt meg symptomene, for jeg var jo ikke gravid. Er det bare ønsket omå bli gravid eller, kan jeg være gravid?? - Og når kan jeg tidligst ta test?

Håper på svar fort!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok dessverre ingen som kan gi deg det svaret du håper på, annet enn en test. Ukene etter EL er uutholdelige, jeg vet, men du må nok bare vente. Selvfølgelig kan symptomene dine bety at du er gravid, men foreløpig må du nok krysse fingrene og vente litt til.

Hvis du vet når du skal få mensen, kan du vel prøve en test tre dager før, men ikke sett alle håp til den. Først på IKM du kan ta en test med et ganske sikkert resultat.

Lykke til!!

Skrevet

Takk for svar =)

Ja, det er forferdelig å vente! Vi får bare vente og se hva som skjer, men håperpå det positive. Skulle ønske jeg kunne ta en test nå, men er nok alt for tidlig. Skal holde deg/dere oppdatert ;)

Takk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...