Denisel Skrevet 30. august 2009 #1 Skrevet 30. august 2009 oooh my lord.. jeg har netopp funnet ut at jeg er gravid! Jeg og min kjære har netopp kjøpt leilghet å flytter inn i midten av Oktober.. kanskje litt dårlig timing??! Jeg er drit redd jeg... men på en annen måte så er jeg kjempe glad, spent, nervøs og alt det der.. Noen som har det slik som meg for øyeblikket??:)
Molait Skrevet 30. august 2009 #2 Skrevet 30. august 2009 Har det ikke som deg for øyeblikket, men gratulerer så mye:) Hvorfor er det dårlig timing? Synes det høres ut som bra timing jeg:)
Gjest Skrevet 30. august 2009 #3 Skrevet 30. august 2009 Jada,er nok mange her inne=)) Nyt graviditeten og ikke løft tungt under flyttingen;-)))) Gratulerer med begge deler og velkommen i ruge-gjengen...
Denisel Skrevet 30. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. august 2009 Tusen takk:) det jeg mener med dårlig timing er at det er jo utrolig mye stress rundt flytting, og alt som skal fikses og ordnes.. men det går nok bra:)
Molait Skrevet 30. august 2009 #6 Skrevet 30. august 2009 stredd ned, det er faktisk bare en flytting. La andre stå for de tunge løftene. Du er jo ikke så langt på vei i oktober at det skulle by på store problemer. (med mindre du blir masse kvalm ellernoe da) Magen er enda ikke i veien og de fleste kan faktisk leve som før store deler av svangerskapet. Går nok bra:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå