annikken27 <3 Fødeklar <3 Skrevet 30. august 2009 #1 Skrevet 30. august 2009 Har hatt jentenavn "klart" i flere år med tanke på om jeg får ei lita tulle. Har bestandig syntes at Marlèn er utrolig fint... Her om dagen kunne min stedatter fortelle meg at moren hennes heter dette til mellomnavn.....Dette har liksom "ødelagt" litt for meg, nå vet jeg ikke om jeg kan kalle jenta mi for det, vil jo ikke tenke på eks`n til sambo hver gang jeg hører navnet!!! Huff dette ble nok litt tåpelig, men liker ikke å ha denne assosiasjonen til navnet...Samtidig er det jo dette navnet som liksom er litt spesielt, da jeg har hatt det i tankene så mange år. Vet jo ikke om jeg får jente engang..hehe..
Gjest Skrevet 30. august 2009 #2 Skrevet 30. august 2009 Synes du burde legge det til side og gå for navnet du alltid har tenkt at jenta skulle få. For jeg tror at når hun kommer til verden så vil det være henne du tenker på når du hører navnet Marlèn:)
annikken27 <3 Fødeklar <3 Skrevet 30. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2009 Takk for svar! Hehe..tror nok hormonene herjer litt ja:-D Tror nok jeg vil angre hvis jeg ikke bruker navnet ja!!! Har også drømt flere ganger at jeg får ei jente, så det blir spennende:o)
Gjest Skrevet 30. august 2009 #4 Skrevet 30. august 2009 hehe, ja der kan nok være det;) Du vet ikke hva det blir? Ikke jeg heller... Håper på en gutt, men har på følelsen at det blir en jente
Gjest Skrevet 30. august 2009 #5 Skrevet 30. august 2009 Hva med å bruke en annen variant av navnet eller noe som likner? Helén Malene Malena
Mammaen til Adriana og Max ♥ Skrevet 30. august 2009 #6 Skrevet 30. august 2009 Hvis jenta di hadde fått det navnet, ville du kun tenkt på henne :-) Hva med Madeleine? :-)
Cornelianelia Skrevet 31. august 2009 #7 Skrevet 31. august 2009 Jeg ville ikke brukt navnet til en eks av mannen! En annen ting: Er det ikke en skrivefeil når du skriver Marlèn. Skal det ikke være Marlén?
pyddi Skrevet 31. august 2009 #8 Skrevet 31. august 2009 Du har jo litt tid å tenke på.. Men skjønner hva du mener
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå