dete Skrevet 30. august 2009 #1 Skrevet 30. august 2009 Er det noen som har vært på en sånn undersøkelse? Det står på innkallelsen at de skal stimulere nerven med små strømstøt og deretter måle hvor hurtig nerveimpulsene brer seg utover langs nervene... Undersøkelsen varer i 60-90 min. Gjør det vondt??
dete Skrevet 30. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2009 men litt?? Huff, gruer meg jeg altså. Ogjeg som har født 4 barn.... ;-)
Gjest Skrevet 30. august 2009 #4 Skrevet 30. august 2009 Nevrografi... Tror ikke det gjør vondt, men at det kan være litt ubehagelig...
Stort pepperkakehjerte Skrevet 30. august 2009 #5 Skrevet 30. august 2009 Hei. Jeg har vært gjennom en sånn undersøkelse, og det er absolutt overkommelige smerter. Litt ekkelt blandet med litt vondt. Jeg hadde veldig store smerter fra før, så på et par punkter trigget det så mye at tårene spratt. Da fikk jeg så lang pause som jeg trengte. Men tar den undersøkelsen igjen uten problemer, så du trenger ikke grue deg. Jeg reagerte med lettelse husker jeg, da vi var igang. Trodde det skulle være mye værre. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå