Gå til innhold

Festeblødning, noen med erfaring??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn festeblødning, er det noen her som har opplevd det??

I over i går på dag 6/7, så hadde jeg så vidt litt rosa på papiret, ikke rent blod liksom, men litt utflod som var pitte litt rosa. Og i går på dag 7/8, kom det en liten slim bit på en måte mid litt mørkt blod på...

Kan så lite være en "festeblødning"??

Håper det har noe med det:D Aldri hatt det før...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også hatt dette neon ganger uten å være gravid. Smør deg med tålmodighet, om noen dager kan du teste:)

Skrevet

Hehe, håper tanta holder seg borte til helgen ja.. Jeg tror egentlig ikke det var en festeblødning, for det var så lite. Har liksom for meg at vhis man har festeblødning så kommer det liksom litt friskt blod..

Vi får se:)

Tar gjerne imot flere svar fra dere med erfaring:)

Skrevet

jeg hadde festeblødning da jeg var gravid med nummer 2... Det noen år siden nå ,så husker bare at det var tidlig(like etter positiv test).

Det var ikke klart blod. Det var på en måte blanding av slim og blod.jeg ringte legevakta og spurte,og hun jeg snakket med sa at det kunne være starten på spontan abort eller da slik festeblødning... Og alt gikk bra!!!,men var nervøs en stund...

Skrevet

Hei har ikke fasiten, men min erfaring er: denførste gangen jeg ble gravid hadde jeg en dag hvor jeg fikk litt lyserosa utflod. Det var ikke mye og fikk det bare på papiret en gang.

Den andre gangen jeg ble gravid har jeg ikke hatt det.

Du blir sikkert ikke noe klokere, men men:)

Skrevet

Hehe, trenger ikke bli så mye klokere, men moro å høre om andre som har hatt det, så da kan det hende sjangsen er der;)

Grugleder meg til helga:D

Takk for svar!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...