Gå til innhold

Er det noen snart alenemødre i Oslo området?

gbe

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Først og fremst, gratulerer:) Alltid hyggelig med en liten knert i magen!

Jeg er 32 og er gravid med min første. Termin er i begynnelsen av mars, og jeg lurte på om det var noen andre her inne fra Oslo? Det hadde vært hyggelig å bli kjent med noen i samme situasjon, så man kan dele tanker ,gleder og bekymringer:)

Ha en fin søndag!

Klem fra Benedicte

Fortsetter under...

Uffda, det er ikke en så veldig hyggelig situasjon, men det kommer seg alltid. Hvor gammel er din første da?

Jeg fant ut at jeg ble alene, da kjæresten min plutselig stakk av..ikke helt voksen nok for ansvaret antagelig, Men nå har jeg vent meg mere til situasjonen og ser etter en ny leilighet med plass til mg og knerten:)

Hvor i Oslo bor du?

Hilsen Benedicte

Annonse

• 2 måneder senere...

Annonse

Hei hei..

Gratulerer til deg også.

Jeg skal også bli alene mor med min første. jeg har termin i april.

jeg bor i Oslo. Har mange tanker, gleder og ikke minst bekymringer som bobler i kroppen.

ser at det er lenge siden du skrev så kanskje du nå allerede har samlet seg en liten klubb.

Kanskje jeg hører fra deg.

Klem Line (og Theodor )

• 1 måned senere...

Hei hei og selv gratulerer:)

Vet ikke om du fortsatt er her inne, men jeg er iallefall også fra Oslo og er alene med min nydelige datter på sju mnd. Selv er jeg 31. Hører gjerne fra deg eller andre her inne som vil ha kontakt og kanskje starte en liten barselgruppe for enslige:)

Klem

Å vi er nok mange kommende og flotte alenemødre...........selv er jeg alene og har termin 22 juni. Men jeg er også heldig å ha en forholdsvis flink eks som vil stille opp og være flink pappa. Prøver selv å finne et annet sted, kan ikke bo som helt alene lenger. Er 32 år og jobber deltid som personlig trener........

Gratulerer:) 22 juni er jo en fin tid å ha termin på da! Datteren min er født i beynnelsen av juni. Vi er nok mange flotte alenemødre der ute ja, det er både hyggelig og selvsagt litt dumt å høre. Selv viste jeg fra starten at vi skulle være alene, og det går foreløpig veldig bra. Men hyggelig å høre at du kommer til å få hjelp av den kommende pappaen. Det er viktig det.

Hvor i Oslo ser du etter nytt sted å bo da?

Tusen takk for det. Gleder meg for hver dag, hehe, første gang jeg nyter å legge på meg gitt. Siden jeg ikke kunne få barn egentlig ble det en positiv overraskelse for meg og et stort sjokk for ham. Hvordan klarer du deg som alene mor?

Egentlig er jeg åpen for alle områder, så lenge det ikke er midt i sentrum. Transport ordner seg alltid og jobben min er så variabel uansett. Så jeg titter og titter.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...