Gå til innhold

Festeblødning, noen med erfaring??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn festeblødning, er det noen her som har opplevd det??

I over i går på dag 6/7, så hadde jeg så vidt litt rosa på papiret, ikke rent blod liksom, men litt utflod som var pitte litt rosa. Og i går på dag 7/8, kom det en liten slim bit på en måte mid litt mørkt blod på...

Kan så lite være en "festeblødning"??

Håper det har noe med det:D Aldri hatt det før...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:) Jeg har bare hatt festeblødning en gang. Og det var en liten blødning. Så det bare i trusa. Men syns jo det kan høres ut som festeblødning hos deg ja:) Håper det! Masse lykke til:):)

Skrevet

Mange takk, er jo lov å håpe:)

Flere som har hatt dette?

Skrevet

Jeg begynte å spotte ca 9 dpo, trodde det var mensen, men så sluttet det dagen før ikm. Og det var festeblødning, for spiren satt i 9 mnd etter det!!:)

Lykke til!:)

Skrevet

Spennende;) Hvordan var fargen på det? Var det bare litt mørkt ,vanlig spotting på papiret? Ikke noe friskt blod liksom?

Lykke til denne pp!

Skrevet

Det var vel vanlig lysebun spotting ja. hmm... er nesten 3 år siden, men husker jeg reagerte på det, for hvis det var mensen, så hadde det startet veldig tidlig etter EL. Men så ble det bare borte dagen før mensen skulle komme, det tok seg ikke opp som vanlig, og da gav clear blue en pluss!! :)

Hvor mange dager er det siden du hadde EL?

Skrevet

Nå er jeg på dag 9, men ikke merket noe mer enn de to dagene som jeg har nevnt over her. Men tviler på at det var det, var jo så fryktelig lite.

Har hatt det en gang før, men det var 2. dagen etter el, så da regnet jeg med at det var noe "gammal" moro etter el, for hender det kommer litt lyse rosa slim under el. Så kan godt hende det bare er noe sånt nå også, men det passet så fint med når egget skal feste seg, hehe, så måtte spørre:)

Takk for svar! Får nok bare vente tålmodig;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...