LineBA Skrevet 30. august 2009 #1 Skrevet 30. august 2009 Hei, har nettopp bestilt to uker på La Gomera bare samboeren, minsten og jeg, i desember. Da er Minsten 8mnd. Noen som har tips til hva jeg skal ha i håndbagasjen på reisen/hva som er lov gjennom security-sjekken etc mht mme, grøt, kokt vann på termos... Lang reise med både fly, båt og buss, så jeg vil ta god høyde for forsinkelser! Gjett om jeg gleder meg til solskinn og opplevelser i mørketida!
<3 Meg & prinsessen <3 Skrevet 30. august 2009 #2 Skrevet 30. august 2009 ååå så kjekt=) vi var nettopp til syden og vi stor koste oss.men min lille var bare 4 mnd da.men ikke så stor forskjel:P håndbagasjen har du lov å ha med den maten den lille trenger,jeg var veldig urolig ang det. så jeg ringte å hørte! Jeg fikk til og med bruke vognen min helt inn til flyet.=) (en trille) vis eg var deg ville eg ha forhåndsbestilt setene helt framme sånn du får større plass t bena,sån mini kan ligge der å leke.. jeg fikk d nedover, men ikke hjemover og det var helt forferdelig å sitte så trangt med en liten baby!! ellers ta med noen leker=) nesespray før letting er oxo lurt! vet ikke helt ka annet..er ikke så mye man trenger,det viktigste er mat og helseteppe pga er ofte litt kjølig på flyet.. er ikke vits å ta med for mye,er lett å glemme ting og..hehe Lykke til... kose dere masse=)=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå