Gå til innhold

Hvor lenge skal man blø????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rimelig lei nå!... Fødte for 16 dager siden og blør enda:(... hver dag... såpass at jeg må gå rundt med bind og sove med nattbind:(.... forrige gang blødde jeg bare i 3 dager, så var det over....

Noen med erfaring med å blø så lenge?? Burde jeg kontakte noen, eller er det normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

jeg holdt på i rundt fire uker etter fødselen, både første og andre gang. Jeg fikk vite at de fleste har sluttet å blø til seksukers kontrollen. Og det meste er vel egentlig normalt...

Se positivt på det - det blir en stund (forhåpentligvis) til du får mensen igjen:-)

Lykke til!

Skrevet

Jeg blødde vel rundt 4 uker. Var mest den første uken, så var det bare litt de siste tre.

Skrevet

Jeg blødde ganske mye de to første gangene i 8 uker. Eller, det begynte å avta etter 6 uker, men måtte bruke bind hver eneste dag i 8 uker.

Med nr 3 så blødde jeg i kun 6 uker og følte meg heldig (selv om jeg er misunnelig på de som ikke blør så lenge).

Tror du er normal. :-)

Skrevet

Jeg blødde 10 uker med førstemann.

Nå er andremann 4 uker og jeg blør enda. Men det er ikke så mye og det er mer brunlig enn rødt da. Håper det gir seg snart.

Skrevet

jeg blødde 8 uker med 1 mann, med 2 mann blødde jeg i 6 uker, så hadde jeg ett opphold på 3 dager, så kom mensen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...