to + en til Skrevet 30. august 2009 #1 Skrevet 30. august 2009 Nå ble jeg bekymret, det kom brun utflod rett etter samleie. Noen som kan svare meg?
♥Madame_Mim♥ Skrevet 30. august 2009 #2 Skrevet 30. august 2009 Dette er ikke farlig. Det kan være en blodåre på morkaka eller i skjedeveggen som har bristet. eller det kan rett og slett være en liten dråpe fra morkaka siden den er så full av blod! Ingen av delene er farlig! Du trenger ikke bli bekymret før det kommer smerter i forbindlelse med med blod og heller ikke da er det sikkert at det er noe alvorlig! De som er så uheldige å mister får som regel sterke smerter og det kommer myye blod! Bare slapp helt av du
to + en til Skrevet 30. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2009 Takk for svaret Har litt mensvondt men det har jeg jo hatt i noen uker, flytter seg fra side til side. Er kun 5+6. Har lyst å ta tidlig ul jeg også.
Akire Skrevet 30. august 2009 #4 Skrevet 30. august 2009 Du kan spørre legen din om du kan få tatt en tidlig ul, men det er ikke noe poeng å ta UL før de kan se om hjertet banker. Jeg begynte å blø forrige gang jeg var gravid (når jeg var 9+6) - da gikk det galt (MA), men det tok nesten en uke før det begynte å blø skikkelig. På grunn av det fikk jeg tidlig ul denne gangen, og nå var hvertfall alt fint i uke 8, og så fikk jeg se at det var TO..skal tilbake på tirsdag, da er jeg 9+1, håper alt er bra fremdeles!
to + en til Skrevet 30. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 30. august 2009 Ja får håpe alt går bra med deg denne gangen Så spennende med to da Det har ikke kommet noe mer enn kun den ene gangen hos meg men har bekymret meg i hele dag. Da jeg fikk datteren min for 4 år siden, fikk jeg også litt brunt utflod tidlig. Tok ul og da viste det seg at det hadde vært to stk men kun en med hjertelyd. Så får ringe til legen min i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå