*Ønskergjerne* Skrevet 30. august 2009 #1 Skrevet 30. august 2009 det er flere som jeg ser har vært her lenge - og det hadde vært koselig å hatt en tråd til oss her kan vi skrive om d meste som vi tenker på å få ut frustrasjoner osv eller fortelle om gladnyheter eller historier vært prøver i 2 år selv... ikke så mye som en positiv test - bortsett fra el-test
Lotta2010x2012 Skrevet 30. august 2009 #2 Skrevet 30. august 2009 Hei, henger meg på her jeg:) Begynner snart på vår 10pp, ikke prøvd halv parten så lenge som dere, men synes virkelig det begynner å drøye... Har hatt en posetiv test i 5pp, men begynte å blø dagen etter, så det var mega skuffende. Men den dagen men positiv test, var den lykkeligste dagen i mitt liv, gleder meg veldig til det blir vår tur igjen!! Har vært hos privat gyn og alt så fint ut, skal ta blodprøver til uka for sikkerhetsskyld, men ho regnet med at dem var normale. Samboeren skal teste seg innen jul, har papirer til han også, men ho sa det ikke var noe stress. Ellesr sa ho at vi fikk se det ann frem til jul, så blir vi evt. sendt videre til prøve rør, merker jeg slapper mye mere av etter å ha vært der, føler oss nærmere målet på en måte:) Men med dere da, har dere begynt med noe prøverør? Og har dem funnet noe som kan være grunnen til at det tar så lang tid for dere? Håper det blir deres tur snart!!
*Ønskergjerne* Skrevet 30. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2009 det er frusterende å vente - uansett om d er 10 mnd eller 2 år lenge er d jo uansett jeg har regelmessig syklus - har el - og samboerens svømmere er bra , så legen vil ikke videre m utredning pga min unge alder , sier han... jeg er 24 ... så jeg prøver iherdig selv - så skal prøve akupunktur tenkte jeg... men skjer d ikke noe fram t nyttår - så må jeg jo få lov til å videre med utredning ? d blir vår tur før eller siden lykke til du å
Lotta2010x2012 Skrevet 30. august 2009 #4 Skrevet 30. august 2009 Hmmm... synes det høres rart ut at de ikke vil sende dere videre fordi dere er unge.. Jeg er jo bare 21.. Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt en tur til en privat gyn, koster under 1000 lappen, og hørt der hva de mener. 2 år med prøving er jo lenge, tror ikke jeg hadde holdt ut så lenge uten at jeg viste at noe var på gang, så det må jeg si at jeg beundrer:) I det offentlige har jeg hørt at det tar ca. 6 måneder fra man søker om prøverør før man kommer i gang, er laaang vente tid.. Så rart han ikke begynner prosessen, kan jo hende at der klarer å slappe mere av da, og vips så skjer det, hehe:) Synes dere bør forlange å komme videre!!
*Ønskergjerne* Skrevet 30. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 30. august 2009 Ja - vil gjerne komme videre å se om d er noe som ikke stemmer siden det ikke har klaffet - men kan jo hende vi bare ikke er helt klare - og at d skjer når vi minst venter det gjelder å være positive også i denne tida med prøving selvfølgelig så tenker jeg en del på det - men jeg setter ikke livet mitt på vent for det om. jeg koser meg med litt fest innimellom
monca*84*j12 Skrevet 30. august 2009 #6 Skrevet 30. august 2009 Hei jenter.. slenger meg på her jeg.. 3januar så passerer jeg to år som prøver... To år som har gått utrolig fort, men likevel vært en følses karusell uten like. Men akk like resultatløst. Jeg har ikke sett snurten av en positiv test, hverken på den elne eller den andre måten. Jeg har heller ikke positive eggløsningstester. så jeg har vel sikkert ikke eggløsning jeg da. Men har holdt på med utredning en stundt. Og går hos en infertilitets ekspert på Ahus.. Så nå etter mye venting, har jeg endelig fått pergo! Starter med det neste menstrasjon... som vel kommer om en god 2ukers tid! Er kjempe spent! Starter rett på dobbel pergo kur! håper veldig på at en liten spire snart skal feste seg. Har god tru på at jeg kommer langt med Pergo! klemklem
*Ønskergjerne* Skrevet 30. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 30. august 2009 hei Monca har fulgt litt med på deg - vi har vært her inne lenge nå - men jeg har ikke vært så aktiv da - jeg leser bare for d meste her inne - lite jeg skriver :/ kjempespennende at du ska begynne på pergo !!! håper det gjør susen, og gir deg en kjempe-el skal følge med på deg iallefall og krysse fingrene xxx her jeg bor blir folk gravide på rekke og rad - bare ikke meg :/ men håper d kan skje noe snart - eller at det blir mer utredning på meg gjelder å være positive - for vi skal greie det
SkyBaby Skrevet 30. august 2009 #8 Skrevet 30. august 2009 Slenger meg med her jeg også... 4 år som prøver, og fortsatt ingen spire som vil sitte Får bare krysse fingra for at den sitter snart
*Ønskergjerne* Skrevet 30. august 2009 Forfatter #9 Skrevet 30. august 2009 hei skybaby 4 år er lenge... :/ har dere vært til utredning ? hvor kommer du ifra ? hvis du vil ha kontakt m meg - så er d bare å skrive ps : ei venninne av meg prøvde i 6 år før d ble klaff - så håper den sitter hos dere å snart klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå