Gå til innhold

Hvor lenge hadde dere ubehag etter uttak?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Hadde uttak onsdag og satte inn et super bra egg nå på fredag. Så jeg er vel på RD 2...

Syntes uttaket gikk kjempe fint, ikke vondt i det hele tatt, bare litt ubehagelig. Men har jo vært øm i etterkant, nesten verst fra fredag morgen og ennå.

Kan dette skyldes Crinone eller er det vanlig å ha ubehag i så lang tid etter uttaket? (startet med Crinone på onsdag kveld)

Føler meg helt "stappa" i magen, magen står ut og jeg føler det er trangt der nede. Må tisse oftere og da MÅ jeg virkelig tisse pronto!! Ikke plass til å bevege seg før jeg har tisset.

Samme skjer på natten, må opp i 3-4 tiden for å tisse og da har jeg faktisk et skikkelig press på magen som er skikkelig ubehagelig. Merker det også veldig godt etter å ha sittet over en stund, enten det er i sofaen eller i bilen.

Første forsøk for min del, så dette er ikke jeg kjent med dessverre. Så flott om noen har noen erfaringer å komme med:=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også hatt ubehag siden uttak på mandag og fram til i dag. Vondt i magen og veldig oppblåst. Det er visstnok ganske vanlig, spesielt hvis man har fått tatt ut en del egg. Ringte klinikken på fredag, de sa at jeg måtte gi beskjed hvis jeg ble kvalm og tungpust, men det har jeg ikke vært. Det er nok en del blødninger inni buken etter utttak, og det trenger litt tid på å roe seg. Tungpusthet er noe man må være obs på i forhold til overstimuleringssyndrom. Ring de over helga og hør hvis det ikke bedrer seg!

Lykke til:-)

Skrevet

Hei.

Godt å høre jeg ikke var alene, skjønte det på Forever også at dette er er normalt:=)

Finnes ikke tungpusthet eller noe annet enn at jeg er veldig oppblåst. Tok jo ut15 egg, men var heldigvis ikke overstimulert.

I dag har jeg vært ute og gått tur en times tid, nesten minst ubehag når jeg er i aktivitet. Men når jeg har ligget litt (er jo så trøtt) eller sittet litt, så er det som Forever nevnte i tråden vår; virker som om noe ikke følger helt med:) He he..

Takker masse for svar, kan ikke huske at klinikken nevnte noe om hvor lenge dette skulle vare. Snakket med de om ubehaget ved innsett, og fikk forklart at alt så bra ut og at de var normalt. Men glemte å høre hvor lenge det kunne forventes å være sånn.....

God helg, godt å snakke med deg igjen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...