Gå til innhold

Hjelp! jeg har vasket overtrekket til overmadrassen min og..

Anbefalte innlegg

Skrevet

det har blitt litt for lite.! Noe som gjør at madrasen buler her og der.! Hva skal jeg gjøre med det? Noen som har gjort det samme?

Jeg vasket det kun på 40 grader også!

Skrevet

Har gjort nettopp det samme for noen år tilbake, fikk nytt trekk fra Jensen madrasser for vaskeanvisningen var rett og slett mangelfull. Vasket det også på 40 Grader! Ta kontakt med forhandler!

Skrevet

Ahaa... men går det på garantien da?For den tror jeg har gått ut..

Skrevet

Nå var ikke vår madrass 10 år engang, men det er jo normalt 10 års garanti på slike ting. Fikk nå uansett nytt trekk!

Skrevet

Hvor har du kjøpt madrassen? På jysk har vi hvertfall 3, 5 og 10 års garanti. Alt etter kvalitet (pris).

Har du vasket den etter anvisning og den har krympet skal det gå på garantien.

Uansett om den er utgått, skal butikken være behjelpelig med å bestille nytt trekk som du kan kjøpe.

Skrevet

Den er ca 3-4 år... Fikk den når guttungen var liten. Og han blir jo tre nå. Kjøpte den på møbelringen! Har ikke noen kvittering på den da... Det er vel kasnkje litt dumt!=(

Men jeg kan jo ringe i morgen og høre hva dem sier.

Skrevet

Du husket å ikke tørketromle og ta det på madrassen i halvtørr tilstand? Slik at det får strekket seg?

Skrevet

Trekket til overmadrassen min ble også litt for lite. Men fikk satt det på og det bulet litt. Men etter å ha ligget på den et par netter så rettet det seg.

Neste gang jeg vasket det strakk jeg det godt i halvtørr tillstand og dette hjalp.

Skrevet

Samme her som Bøllefrø. Bulte litt her og der, men det rettet seg ut etter noen dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...