sååbabysyk Skrevet 30. august 2009 #1 Skrevet 30. august 2009 Jeg er litt forvirret, hva regnes som første rugedag? Dagen for innsett eller dagen etterpå? Kan man regne med å merke noen symptomer dersom man er gravid før testdatoen eller er det ikke mulig? Vi får jo alle mulige "graviditetssymptomer" av Crinone gelen, så det er vel stor sjanse for at alle slike "tegn" gir falske forhåpninger? Er selv en spent og fersk ruger og lurer på hva jeg bør forvente meg!
elmaaani Skrevet 30. august 2009 #2 Skrevet 30. august 2009 Heia! RD 1 er dagen etter innsett =) Da jeg gikk på Crinone hadde jeg alt av "symptomer".. forskjellen fra da det fungerte mot da det ikke gjorde det, var at jeg plutselig ble så varm + behov for å tisse hver morgen i 4-5 tida + akutt behov for mat på samme tid.. Tegnene tilmeg starta allerede før testdag. Jeg visste jeg var gravid allerede RD7-8.. testa pos RD9-10. Jeg har hatt 4 insem med medisiner, 2 ivf og 1 frys.. og nå ligger den lille tulla mi her i sykehussenga si med lys fordi hun bestemte seg for å komme til verden 32+3 og har derfor litt gulsot. Men heldigvis stor og sterk for "alderen" =) Masse lykke til med ruginga!
Sarah70-har 2 gull Skrevet 30. august 2009 #3 Skrevet 30. august 2009 Det beste er å ikke forvente noe som helst. Man kan ha alle slags symptomer - eller ingen i det hele tatt. Kun testen avgjør. Grav.symptomer kommer noen uker senere.
sååbabysyk Skrevet 30. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. august 2009 Tusen takk for svar Elmaani og gratulerer med en liten tulle. Så godt å høre at alt går bra tilsist! Tydelig at man kan merke alt og ingenting av symptomer og likevel være gravid, best er nok å prøve å unngå å kjenne for mye etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå