Gå til innhold

Festeblødning???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer bare på en ting... Når er det denne festeblødningen kommer hvis man får det? I følge mine beregninger skulle jeg hatt EL Tirsdag/Onsdag uken som var nå Da jeg var på toalettet torsdag morgen kom det endel klart slim på papiret med litt brun/rosa farge inni. Kan det ha vært en festeblødning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan hå vært el faktisk... El-slim kan være sånn som du beskriver. Festeblødning kan skje 5-10(12) dager etter el:) Men mulig jeg misforstår dagene dine... ? Var det torsdag samme uka? Litt treg her om morran;)

Skrevet

Hvis det var tirsdag/onsdag, og torsdag sammen uke, så var det nok el slimet gett, tar noen dager før egget fester seg. Men når du har rosa utflod rundt el, skal man vist være veldig fruktbar;)

Skrevet

Ekstra fruktbar... Det hørtes jo lovende ut :) Hehe. VI hadde hatt sex kvelden før dette EL slimet kom, så jeg tenkte det bare var "gamme morro" (hvis man kan kalle det det) som kom. Men jeg reagerte på fargen.

Huff, håper ikke alt fra kvelden før hadde kommet seg ut, og at en smart fisk fant veien :) Krysser fingrene.

Noen som vet om det er størst sjanse for å bli befruktet hvis man har sex rett før eller rett etter EL?

Skrevet

Silje, jente06 og englemamma. Ja, alt dette var samme uken... :) Jeg er helt ny som prøver og dette er min første pp, så det er mye man skal sette seg inn i har jeg skjønt ;)

Skrevet

Det beste skal være sex dagen før el, for da ligger de klare å venter på egget;) Hvis man bare har seg den dagen egget slippes, er det ikke sikkert krabatene rekker opp til egget i tide.. Lykke til!

Skrevet

Det kan jo høres lovende ut :) Må bare passe på så jeg ikke får for store forhåpninger her... Men når kan man begynne å kjenne graviditets tegn? Foreløpig kjenner jeg ikke stort, men det er kanksje ikke så rart...

Tusen takk for svar foresten :)

Skrevet

Ja, mye å sette seg inn. Det er helt sikkert! ;) Jeg viste lite, eller ingenting;) før jeg ble iherdig prøver. Bare tenkte sånn ca eggløsning og ikke så mye mer. Men skal jammen si det er mye en lurer på i en sånn prøveperiode. Har lagt ut litt av hvert av spørsmål her jeg;) Veldig godt å ha denne gjengen å snakke med. Skjønner alt de/dere:) Men noen ganger må jeg holde meg litt vekk. Må ikke bli for opphengt heller:) Men lykke til!!! Heier på deg;) Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...