Nokivas Skrevet 29. august 2009 #1 Skrevet 29. august 2009 Kjekt å høre fra noen som er gravide i Sandnes - termin i april.
3Mai2010spire i magen;) Skrevet 31. august 2009 #2 Skrevet 31. august 2009 Heisann! Jeg er 33 Ã¥r og bor pÃ¥ Bogafjell i Sandnes. Jeg har termin i slutten av april/begynnelsen av Mai, med vÃ¥rt første barn. NÃ¥r har du termin og er dette første barnet ditt? Gøy Ã¥ kunne følge hverandre i disse spennende 9 mÃ¥nedene!!! Merker ikke sÃ¥ mye til graviditeten ennÃ¥, annet enn ømme bryst og litt mensmurringer. Har de siste par dagene ogsÃ¥ merket at jeg blir trøttere enn vanlig utover ettermiddagen. Men er fornøyd sÃ¥ lenge kvalmen holder seg unna!! Har du noen symptomer?  Â
Jen79 Skrevet 31. august 2009 #3 Skrevet 31. august 2009 Hei, fra Sandnes jeg ogsÃ¥ Bor pÃ¥ Sandved. Venter nr 2 i april. Â
Nokivas Skrevet 31. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2009 SÃ¥ kjekt! Jeg er gravid med nr 2 og har foreløpig termin 3 april.....er ikke i den beste formen, men det gÃ¥r greit. Er kvalmen og veldig trøtt om dagen. Jeg er nÃ¥ 10 uker pÃ¥ vei og magen er veldig stor allerede, synes jeg. Men siden det er 2 mann, sÃ¥ blir mann gjerne fortere store ( de sier det iallefall, stoler pÃ¥ det...hi hi) Ja kjekt om vi kunne følge hverandre fremover....magen er stor, ganske store pupper allerede, men egentlig ganske kjekt....:-) Bor ved Trones i Sandnes og teller dagene til jeg skal til legen og videre nÃ¥r jeg skal til ultralyd. Vi skal vite hva vi fÃ¥r, har en gutt pÃ¥ 2 Ã¥r fra før....skal dere vite hva det blir?  Â
Nokivas Skrevet 31. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 31. august 2009 Hei. Jeg bor like ved Trones og venter nr 2 3.april. Er litt kvalmen, men det går greit. Gleder meg til jeg skal til legen og videre til ultralyd. Skal vite hva vi får, hva med dere?
lanken Skrevet 4. september 2009 #6 Skrevet 4. september 2009 Hei Jeg er 34 år og bor på Stangeland. Har termin med første baby 17 april. Er stemor til en gutt på 6 år som begynte på skolen nå. Har bestilt ultralyd på mandag for jeg er nysgjerrig og skal ha første svangerskapskontroll om 2 uker Spennende tider!!!!!  Klem.
Jen79 Skrevet 6. september 2009 #7 Skrevet 6. september 2009 Hei Jenter!  Litt mer om meg; jeg er 31 Ã¥r og venter nr 2 i april. Har ei jente pÃ¥ snart 3 Ã¥r fra før. Jeg har vært sykemeldt grunnet kvalmen siden uke 6 (er i uke 10 nÃ¥)... Det har vært skikkelig kjipt! Bare kastet opp og sovet i flere uker. Begynner Ã¥ bli pittelitt bedre nÃ¥, hÃ¥per det gir seg snart. Ellers sÃ¥ bor jeg pÃ¥ Sandved. Har noen av dere vært med pÃ¥ BIM-treff? Koselig om vi kunne holde kontakten.  Â
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå