Gå til innhold

Noen ifra Sandnes

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann! :) Jeg er 33 år og bor på Bogafjell i Sandnes. Jeg har termin i slutten av april/begynnelsen av Mai, med vårt første barn. Når har du termin og er dette første barnet ditt? Gøy å kunne følge hverandre i disse spennende 9 månedene!!! :) Merker ikke så mye til graviditeten ennå, annet enn ømme bryst og litt mensmurringer. Har de siste par dagene også merket at jeg blir trøttere enn vanlig utover ettermiddagen. Men er fornøyd så lenge kvalmen holder seg unna!! ;) Har du noen symptomer?

Så kjekt! Jeg er gravid med nr 2 og har foreløpig termin 3 april.....er ikke i den beste formen, men det går greit. Er kvalmen og veldig trøtt om dagen. Jeg er nå 10 uker på vei og magen er veldig stor allerede, synes jeg. Men siden det er 2 mann, så blir mann gjerne fortere store ( de sier det iallefall, stoler på det...hi hi)

Ja kjekt om vi kunne følge hverandre fremover....magen er stor, ganske store pupper allerede, men egentlig ganske kjekt....:-)

Bor ved Trones i Sandnes og teller dagene til jeg skal til legen og videre når jeg skal til ultralyd. Vi skal vite hva vi får, har en gutt på 2 år fra før....skal dere vite hva det blir?

Hei :) Jeg er 34 år og bor på Stangeland. Har termin med første baby 17 april. Er stemor til en gutt på 6 år som begynte på skolen nå.

Har bestilt ultralyd på mandag for jeg er nysgjerrig og skal ha første svangerskapskontroll om 2 uker :) Spennende tider!!!!!

Klem.

Annonse

Hei Jenter!

Litt mer om meg; jeg er 31 år og venter nr 2 i april. Har ei jente på snart 3 år fra før. Jeg har vært sykemeldt grunnet kvalmen siden uke 6 (er i uke 10 nå)... :( Det har vært skikkelig kjipt! Bare kastet opp og sovet i flere uker. Begynner å bli pittelitt bedre nå, håper det gir seg snart. Ellers så bor jeg på Sandved. Har noen av dere vært med på BIM-treff? Koselig om vi kunne holde kontakten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...