Gå til innhold

Nå trenger jeg virkelig deres kvinnelige intuisjon...

3skjønne_vidundere<3

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en SA for drøye 2 uker siden(12aug) etter en uke sluttet jeg å blø. Jeg har jevnlig testet pga billig tester jeg hadde liggende. 2 dager etter var testen svakere enn før. men nå 2 uker etterpå er den like sterk som kontrollstreken. jeg mistet når jeg var 6+5, og hcg lå på ca 849 da og ca820 dagen etter. den sank da, og da ville jeg regne med at hvertfall teststrek også skal bli svakere? kan jeg være så heldig å være gravid igjen? jeg hadde sex for 2 dager siden, og i går blødde jeg litt i en innlegg, men var stoppet opp ved neste dobesøk.(Festeblødning,eggløsning??)

Jeg blir så utålmodig og nysgjerrig av denne ventinga at jeg blir gal!

Hva tror dere? hcg er tatt.venter på at nr 2 skal tas utti september..leeenge til!

:)

Fortsetter under...

Trist å høre at du mistet.. Hvis det er 2 uker siden og du hadde sex første gang for 2 dager siden, er jeg redd for at du nok ikke er gravid ennå. Det er mulig at blødningen kommer av eggløsningen, og at du blir gravid i denne syklusen, men jeg tror ikke at du kan være det ennå. Selvfølgelig mulig at jeg tar feil.. Håper selvfølgelig for din del at jeg gjør det:)

Det tar som oftest minst to uker til eggløsning fra spontanabort, og deretter tar det en uke før du kan forvente å teste positivt..

jeg tenkte at siden testene blir sterkere igjen nå 2 uker etter SA, så betyr det at hcg har snudd og stiger igjen..det har tydligvis aldrig rekt å bli under testgrense på 25ml\ul.. siden hcg nivået mitt var så lavt som det var ved Sa syntes jeg det er så rart at testene fortsatt er meget positive. vet at i legehåndboken står det at hcg vises i blodet i 20-30 ved Sa,og noe kortere ved MA.. men noen her sier de har testet pos i opptill 6 uker etter sa..men de har jo da også hatt høyt hcg nivå aborten. hmm.. finnes ikke tålmodighet her heller vettu,men statser på at resultatet fra siste måling kommer snart.

Men uansett ANONYM...tusen takk for svar. setter pris på det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...