Rotekoppen88 Skrevet 29. august 2009 #1 Skrevet 29. august 2009 Hva syntes dere om Viktoria, Vetle og Ask? Hadde egentlig tenkt å kjøre V stilen helt ut, men finner ingen guttenavn på v som vi liker bortsett fra viktor og det blir litt for likt storesøster. Men så er vi veldig usikker på om det passer med Ask. Har også tenkt litt på Elias, Daniel og Dennis, men falt lissom veldig for Ask.
♥ Lolly ♥ Skrevet 29. august 2009 #2 Skrevet 29. august 2009 Er nok ikke alltid alle gode ting er tre;) Etter min smak ville det blitt litt mye med tre V´er. Syns Ask og Elias passer kjempegodt inn i rekken. Lykke til uansett!
Gjest Skrevet 29. august 2009 #4 Skrevet 29. august 2009 Vilhelm Vidar Vebjørn (kjempefint til spesielt Vetle!) Vilmer Villiam Vemund
Abracadabra Skrevet 29. august 2009 #5 Skrevet 29. august 2009 ooo, ja jeg er veldig glad i Vebjørn, og det passet jo fint! godt forslag! men dere har kanskje vært innom det alt? jeg synes også det gikk helt greit med Ask til altså. jeg er litt uenig at Elias var bedre, for hvis man skal bryte med V'ene så synes jeg at et helt kort og enkelt navn var bedre!
Gjest Skrevet 30. august 2009 #6 Skrevet 30. august 2009 Synes Viktoria, Vetle & Sondre er pent sammen
trebarnsmamma84 Skrevet 30. august 2009 #9 Skrevet 30. august 2009 Viktoria,Vetle og Sander Viktoria,Vetle og Emil Viktoria,Vetle og Vemund Viktoria,Vetle og Vebjørn Viktoria,Vetle og Viljar Viktoria,Vetle og Adrian Viktoria,Vetle og Mathias Viktoria,Vetle og Joar. Eg likar ikkje Ask er så veldig fint....men da er min meining=)
Gjest Skrevet 30. august 2009 #10 Skrevet 30. august 2009 Viktoria, Vetle og Atle Viktoria, Vetle og Asle Viktoria, Vetle og Asgeir Viktoria, Vetle og Verner Viktoria, Vetle og Vegar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå