Veravera Skrevet 29. august 2009 #1 Skrevet 29. august 2009 Jeg bare spør. Har to små, mye nattevåk mm. Nå har jeg gått rundt og vært småkvalm i flere måneder (ikke hele tiden, men innimellom). Er ikke gravid (har tatt tester). Som den hypokonderen jeg er, er jeg nå redd det feiler meg noe alvorlig.... Noen som har opplevd dette? At man rett og slett kan bli kvalm av å være sliten? Takknemlig for svar...
♥♥♥ Skrevet 29. august 2009 #2 Skrevet 29. august 2009 Jeg kan bli kvalm dersom jeg er sliten. Hatt noen runder med det etter snella kom til verden...
Gemini7 Skrevet 29. august 2009 #3 Skrevet 29. august 2009 Ja, det har jeg opplevd. Og mest av alt blir jeg kvalm når jeg har sovet for lite. Har kastet opp av søvmangel, jeg. Trenger mye søvn da. Er du sliten, har sovet lite og sist lite uten å merke at du egentlig er sulten, så har du en bra kvalme-oppskrift, er min erfaring..
moota m storebror&lillebror Skrevet 29. august 2009 #4 Skrevet 29. august 2009 Jeg har den siste tiden vært (litt) psykisk sliten og er til tider kvalm av det. Det er fælt! Men en grei variasjon til forferdelig hodeverk antar jeg.
Gjest Skrevet 30. august 2009 #5 Skrevet 30. august 2009 Ja, det er mulig. Jeg var kvalm og kastet opp i mange månder da jeg var utbrent. Sov hele tiden, gikk tur i marka og trente yoga. Etterhvert ble formen bedre og kvalmen ga seg. Men kjenner tidvis at hvis det topper seg igjen kommer kvalmen tilbake.
fox`y Skrevet 30. august 2009 #6 Skrevet 30. august 2009 ja d er mulig. sliter selv med mye kvalme i perioder, å enkelte ganger er jeg så sliten at jeg kaster opp rett å slett. har 2 selv som er urolig på natten og veldig aktiv på dagen, så blir lite tid til avslappning. Jeg blir også veldig fort syk for imunforsvaret mitt er veldig dårlig nå som energien er så lav. håper du blir bedre, er ekkelt å gå rundt å føle seg kvalm hele tiden.
prima donna Skrevet 30. august 2009 #7 Skrevet 30. august 2009 absolutt - helt vanlig for meg iallefall. søvn hjelper mot slik kvalme.
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 30. august 2009 #8 Skrevet 30. august 2009 jeg blir kvalm om morgenen, om jeg er veldig trøtt og har sovet for lite.
Magandang anak ko Skrevet 30. august 2009 #9 Skrevet 30. august 2009 For lite søvn og for lite mat=den perfekte oppskriften på kvalme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå