MiraculixGRAVID Skrevet 29. august 2009 #1 Skrevet 29. august 2009 Hei hei. Etter ett par års pause fra prøving, skal jeg nå prøve igjen. Jeg er en jente på 23 år, samboer jeg har bodd med i fem år. Vi ble gravide nåe jeg var 19, men mistet i uke 14. Siden har vi kuttet prev, men ikke fått frø som holder seg fast i mor..... Mistet to ganger tidlig etter det. Hos gyn. sjekket jeg om jeg hadde eggløsning, og det hadde jeg ikke den gangen, så har tydeligvis litt i rykk og napp. Nå har jeg ikke prøvd på en stund, ble jo smågal av hele prosjektet. Men nå føler jeg meg klar for å prøve igjen. Skal starte på dobbel pergokur imorgen. Noen som vil forklare meg litt om hvordan det er+
Miaxz Skrevet 31. august 2009 #2 Skrevet 31. august 2009 hei, velkommen hit... Jeg har bare gått på enkel pergo, og har ikke hatt noen store problemer med det. Tror jeg fikk el første mnd (glemte å teste akkurat den dagen el sannsynligvis var..), og fikk mens på riktig dag. Har hatt problemer med manglende syklus i mange mnd'er, så ser ut som det begynner å rette seg opp nå. Tror det er sånn at når man har hatt 3 aborter kalles det habituell abort, og man blir undersøkt nærmere for det. Har du fått det? Da kan det være noe å nevne for lege så du kan få undesøkt det. Pergo påvirker bare at du får eggløsning, så hvis problemet også er at du aborterer, så er det jo lurt å finne ut om du kan gjøre noe for det. Det er mange andre som går på pergo her, så hvis ingen svarer deg her, så kan du lese flere historier nedover på siden her. Lykke til :-)
MiraculixGRAVID Skrevet 1. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2009 Hei hei :-) Jeg har bestillt legetime nå til tirsdagen, så vi diskuterer vel videre fremgang da, tenker jeg.. Blir godt å få svar på hvorfor det ikke skjer noe, enten det går den ene eller andre veien. Fælt å gå å lure!! Jeg har jo vært så dum å ikke kjøpt el-tester, det burde jeg vel gjøre. Jeg har ganske lange sykluser (35 dager) og aner jo ikke når el skjer. Tør ikke satse på 14 dager før mensen. Tusen takk for svar :-)
Miaxz Skrevet 1. september 2009 #4 Skrevet 1. september 2009 Ja, det er alltid godt å få noen svar... fint at du kommer i gang med å finne ut av ting :-) Anbefaler deg å kjøpe tester på billigetester.no. De kommer i posten dagen etter de er bestilt. Jeg har best erfaring med CB digital, og der koster de 199 i steden for nesten 400 på apotek. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå