mylittleangel2♥Gravid♥ Skrevet 29. august 2009 #1 Skrevet 29. august 2009 hei. noen som kan si meg hva det er , er 8 uker på vei og kjenner mensmurringer. var på wc før idag og så på papirer at det var noe rødslimete som kom på papirer. har hatt lit magesmerter idag, mensmurringer. kan det være SA?
magnhild81 *fødeklar* Skrevet 31. august 2009 #2 Skrevet 31. august 2009 hei. Nå har jeg ikke lyst å skremme deg, men det var desverre sånn det startet med meg, ventet egentlig tvillinger, men rundt 5+4 begyndte jeg med blodblandet slim og dette fortsatte, så jeg var på legevakten og deretter på gyn. poliklinikk hvor de så på UL at den ene fostervannsekken hadde gått til grunne, de var litt usikker på fostervannsekk 2, om det var liv, noe det visste seg på ny UL 6+2 at det var, så da et fantastisk lite hjerte slå + fikk målt hcg hos legen og den hadde heldigvis steget heilt fint... Ska på ny UL 7+6 igjen for sjekk. Jeg anbefaler deg og ta kontakt med legen din, eller evt. legevakten, det er bedre å ta kontakt en gang for mye enn en gang for lite, og spesielt når du er gravid. Masse lykke til, ska krysse fingrene for at dette går bra.
♥Madame_Mim♥ Skrevet 31. august 2009 #3 Skrevet 31. august 2009 Jeg hadde ogå lyserød utflod på begynnelsen av svangerskapet ca i uke 9. Den var først brun og så var den rosa. Tok en tampong å så om det var friskt blod lenger oppover, og det var det. Fikk skikkelig hetta, men gikk å la meg. Morgenen etter var det litt brunt, men var ikke mer enn at jeg fikk tørket det vekk. Heldigvis var ikke dette en farlig blødning hos meg, selv med friskt blod. Jeg sjekket ikke hos lege siden det ikke kom masse blod. Var hos legen i uke 13 å hørte hjertelyden så det hadde ikke skjedd noe galt!! Dersom du er nervøs for om det er noe galt må du selvsagt reise til legen, jeg klarte å slå meg til ro når det stoppet. Lykke til, krysser fingrene for at den lille fremdeles har det bra der inne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå